سفر مجدد چاوز به کوبا

۱۹ مهر ۱۳۹۰ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۶۹۳۲ سرخط اخبار

رئیس جمهوری ونزوئلا گفت که چند روز دیگر به کوبا سفر خواهد کرد تا به منظور ارزیابی معالجات سرطان خود آزمایش‌های پزشکی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در مصاحبه تلفنی کوتاهی به تلویزیون این کشور گفت: هفته آینده در کوبا خواهم بود، چرا که آنها (پزشکان) باید معاینات بسیار دقیقی را که به لطف تکنولوژی‌های کوبایی امکان‌پذیر شده، به روی من انجام دهند.

چاوز تصریح کرد که به منظور تلاش برای بهبود یافتن، معالجات دائمی و تمرینات ورزشی‌ انجام می‌دهد و با پزشکان نیز ملاقات می‌کند.

وی گفت که حتی در ساحل دریای کارائیب حمام آفتاب می‌گیرد.

هوگو چاوز که به گفته خود چهارمین و آخرین دور شیمی‌درمانی خود را ماه گذشته در کوبا انجام داد، اظهار داشت‌، همچنان که در جلسات هرروزه دولت شرکت می‌کند، تحت نظر دائمی پزشکانش قرار دارد.

چاوز افشا نکرده که سرطان وی از چه نوع است و تاکید کرده که آزمایشات نشان دادند که هیچ نشانه‌ای مبنی بر تشدید بیماری‌اش وجود ندارد.

وی چندی پیش وعده پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ونزوئلا و رهبری کشور خود برای شش سال دیگر و حتی بیشتر از آن را داد.

وی اذعان داشت که در حال تهیه پیش‌نویس یک طرح توسعه ملی است که تا سال 2030 به طول می‌انجامد. چاوز افزود: من تعهد خیلی بزرگی به همه شما دارم.



نظر شما :