اولین رییس جمهوری که در کاخ الیزه ازدواج کرد

۱۴ بهمن ۱۳۸۶ | ۱۹:۱۶ کد : ۱۴۴۷ اخبار اصلی
ازدواج نيکولا سارکوزى و کارلا برونى
اولین رییس جمهوری که در کاخ الیزه ازدواج کرد
نیکولا سارکوزی، رییس جمهور فرانسه شب گذشته با کارلا برونی، خواننده ایتالیایی در کاخ الیزه ازدواج کرد. در مراسمی که صبح روز گذشته در حضور خانواده ها و دوستان نزدیک دو طرف برگزار شد، برای اولین بار در تاریخ فرانسه کاخ الیزه شاهد مراسم عروسی رییس جمهور این کشور بود.
 
شهردار منطقه 8 پاریس که درمراسم ازدواج این دو نفر حضور داشت گفت که مراسم حدود 20 دقیقه به طور انجامید و تنها 20 نفر از نزدیکان دو نفر در آن حضور داشتند.
 
پیش از این نیکولا سارکوزی به خبرنگاران اعلام کرده بود که به زودی با کارلا برونی ازدواج خواهد کرد و این ازدواج بدون حضور و اطلاع خبرنگاران خواهد بود.
 
نیکولا سارکوزی در حالی با کارلا برونی ازدواج کرد که تنها سه ماه از آشنایی آنها می گذرد و در این مدت زندگی خصوصی رییس جمهور فرانسه بیش از پیش در صدر اخبار قرار گرفته بود، به طوریکه مردم فرانسه معتقدند که مسائل خصوصی زندگی رییس جمهور کشورشان بیش از اندازه عمومی شده است.
 
میزان محبوبیت آقای سارکوزی در 31 ژانویه سال 2008، هشت درصد نسبت به آغاز به کار وی در ماه می سال گذشته کاهش پیدا کرده و به 41 درصد رسیده است. گفته می شود که انتشار اخبار سفر نیکولا سارکوزی به همراه کارلا برونی با هواپیمای خصوصی و افزایش تورم در این کشور از دلایل کاهش محبوبیت نیکولا سارکوزی به شمار می رود.
 
در نظر سنجی های انجام شده در ماه ژانویه سال جاری میلادی 63 درصد از مردم بر این عقیده بودند که مسائل خصوصی زندگی نیکولا سارکوزی بیش از اندازه عمومی شده است.
 
نیکولا سارکوزی 53 ساله اولین بار در 17 دسامبر سال گذشته به همراه کارلا برونی 40 ساله در حالی که پسر کارلا برونی را به دیزنی لند پاریس برده بودند با یکدیگر در مکانی عمومی حاضر شدند. بعد از آن این دو با یکدیگر به اردن و پس از آن به مصر سفر کردند. اما کارلا برونی در سفر ماه دسامبر نیکولا سارکوزی به ایتالیا که در آن با پاپ بندیک شانزدهم ملاقات کرد وی را همراهی نکرده بود.
 
کارلا برونی که در شهر تورین در ایتالیا متولد شده است بیشتر عمر خود را در فرانسه گذرانده است. بعد از یک دوره موفقیت آمیز که برای کمپانی های بزرگ و معروف جهان به عنوان مدل کار کرد در دهه 1990 به موزیک روی گرداند و چند آلبوم روانه بازار کرد.
 
کارلا برونی در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های فرانسوی اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری به سه گل رویال، رقیب انتخاباتی نیکولا سارکوزی حمایت کرده است.
 
نیکولا سارکوزی در ماه اکتبر از سیسیلیا، دومین همسر خود جدا شد. وی دارای یک پسر از سیسیلیا و دو فرزند دیگر از همسر اول خود است. کارلا برونی نیز دارای پسری است که پدرش یکی از فیلسوف های معروف فرانسه به شمار می رود.

نظر شما :