اعلام همبستگی اتحادیه عرب با منافقین

۲۱ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۶ کد : ۱۱۷۴۷ سرخط اخبار

اتحادیه عرب بدون محکوم کردن جنایات آل‌خلیفه علیه انقلابیون بحرینی اقدام به دفاع آشکار از گروهک تروریستی منافقین در عراق کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری کونا، "احمد بن حلی " معاون دبیرکل اتحادیه عرب طی یک نشست خبری اظهار داشت که این اتحادیه تماس‌های متعددی با دولت عراق درباره موضوع ارودگاه اشرف برقرار کرده است و از دولت خواسته تا با این موضوع تعاملی انسانی داشته باشد و نباید با این اردوگاه برخوردی نظامی شود.

این در حالی است که اسناد زیادی از جنایات وحشیانه منافقین علیه غیرنظامیان ایرانی و عراقی وجود دارد.

گروهک منافقین اخیرا مدعی شده است که ارتش عراق اقدام به کشتار 31 نفر و زخمی کردن بیش از 300نفر اعضای این گروهک کرده است.

پایگاه اشرف در سال 1365 پس از خروج "مسعود رجوی " سرکرده گروهک منافقین از پاریس و پناهنده شدن به دامان رژیم بعث عراق با همکاری ارتش عراق در محلی به نام پادگان "خالص " ایجاد گردید.

زمین این پادگان توسط رژیم صدام از مالکی خصوصی مصادره گردیده بود که اخیرا با گذشت نزدیک به 22 سال اسناد و مدارکش را به دادگاه کنونی عراق آورده است و مدعی ملکش شده است و دادگاه نیز حق را به وی داده است.

این پادگان پیش از آن یک پادگان نسبتا متروکه ارتش عراق بود که به دستور صدام این زمین 24هزار مترمربعی که در 20 کیلومتری شمال شهر خالص استان دیاله عراق و 100 کیلومتری شمال شرقی بغداد و نیز 80 کیلومتری مرز ایران در استان کرمانشاه قرار دارد به رجوی اهدا شد.

رجوی به سرعت کادرهای مرکزی خود را از فرانسه به عراق آورد و به عضوگیری جدید پرداخت و حتی به میان اسیران ایرانی می رفت و آنها را برای حضور در گروهک خود ترغیب می‌کرد.

وجه تسمیه این پادگان نیز مربوط به اشرف رجوی همسر اول مسعود و از سران این گروه است که در حمله سپاه به ستاد مرکزی مجاهدین در زعفرانیه تهران در 19 بهمن 1360 کشته شد.

این پادگان در سالهای بعد از اشغال عراق تبدیل به یک معضل لاینحل برای دولت عراق و اشغالگران شده است.

از مجموع 3800 نفر شمارش شده در مه 2003 فقط 2000 نفر در پادگان باقی مانده‌اند.عده ای عفو شدند و به ایران بازگشتند و عده‌ای به اروپا رفتند. بقیه نیز در ترکیه و اردن سرگردانند.

در سال 2003 ارتش آمریکا منافقین را خلع سلاح کرد و در سال 2008 نیز حفاظت از پادگان از آمریکا به نیروهای عراقی تفویض شد.



نظر شما :