مولن: ايران موجب بى‌ثباتى در خاورميانه مى‌شود!

۰۳ اسفند ۱۳۸۹ | ۱۷:۲۸ کد : ۱۰۴۲۰ اخبار اصلی
من همچنان معتقدم که ايران کشورى است که موجب ايجاد بى‌ثباتى در منطقه مى‌شود و از هر فرصتى استفاده مى‌کند.
مولن: ايران موجب بى‌ثباتى در خاورميانه مى‌شود!

ديپلماسى ايرانى: رييس ستاد مشترک نيروهاى نظامى آمريکا در اظهاراتى در راستاى پروژه ايران هراسى مدعى شد که ايران موجب بى‌ثباتى در خاورميانه مى‌شود اما در عين حال اذعان کرد که ايران ارتباطى با ناآرامى‌ها و اعتراضاتى که در بحرين و ساير کشورهاى منطقه به راه افتاده است، ندارد.

به گزارش ايسنا، مايکل مولن، رييس ستاد مشترک نيروهاى نظامى آمريکا روز دوشنبه در قطر مدعى شد: من همچنان معتقدم که ايران کشورى است که موجب ايجاد بى‌ثباتى در منطقه مى‌شود و از هر فرصتى استفاده مى‌کند.

به گزارش خبرگزارى فرانسه، مولن در ادامه ادعاهايش گفت: اما از ديدگاه من ايران نقشى در اتفاقاتى که در مصر، بحرين و يا ساير کشورها افتاده است، ندارد. اين اتفاقات عموما به مسائل داخلى ربط داشته‌اند، نه مسائل خارجى.

رييس ستاد مشترک نيروهاى نظامى آمريکا در ادامه مدعى شد: اما هميشه در منطقه نگرانى‌هايى درباره ايران وجود دارد و واضح است که آمريکا و ساير بازيکنان منطقه‌اى اين نگرانى‌ها را دارند.

مولن که اين اظهارات را در دوحه ابراز مى‌کرد قبل از سفر به قطر روز يکشنبه سفرى به عربستان داشت و قرار است پس از آن به امارات، کويت و احتمالا به بحرين سفر کند.

مولن گفت: ايران بخشى از گفت‌وگوهاى ما با مقامات عربستان بود.


نظر شما :