هاشمی: حذف هاشمی یک سناریوی قدیمی است

۱۹ دی ۱۳۸۸ | ۲۰:۰۴ کد : ۶۶۶۲ سرخط اخبار
حذف هاشمی از نظام و انقلاب یک سناریوی قدیمی است و تاریخ ثابت کرده که ایشان اعتلای نظام را مهمتر از آبرو و جان خود می داند.
هاشمی: حذف هاشمی یک سناریوی قدیمی است

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید برلزوم تقویت بعد نظارتی برنامه پنجم توسعه ، در تشریح مواضع آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبال مسائل روز و اتهام های مطرح شده در مورد فرزندانش گفت: حذف آقای هاشمی از نظام و انقلاب یک سناریوی قدیمی است و تاریخ ثابت کرده که ایشان اعتلای نظام را مهمتر از آبرو و جان خود می داند.
محمد هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به جایگاه نظارت درکشور، اظهار داشت: حیطه نظارت در نظام های مختلف متفاوت است، مثلا در برخی از نظام های برنامه محور، قوانین و نهادهای نظارتی وجود دارد که نظارت در این نظام ها متفاوت ازنظام های دیگری است که براساس برنامه عمل نمی کنند و قانون محورند.
وی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی کامل وجامع دانست که مانند نظام های مذکور هم برنامه محوراست وهم قانون محور.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با تاکید براینکه باید جنبه نظارتی برنامه پنجم توسعه کشور تقویت شود، گفت: هرقانونی که در مجلس تصویب و توسط دولت اجرا می شود، سازمانهای نظارتی هم باید نسبت به اجرای کامل وصحیح آن قانون، نظارت لازم را اعمال کنند تا تخطی از آن صورت نگیرد.
وی عملکرد دستگاههای نظارتی موجود در کشور را موازی یکدیگر ندانست و گفت: حیطه کاری دستگاههای نظارتی کشور مشخص است اما مشترک نیست، همچنین این دستگاهها براساس وظیفه ذاتی خود ویا براساس شکایت انجام شده بصورت موردی نظارتشان را اعمال می کنند.
هاشمی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی علاوه بر قانونگذاری وظیفه نظارت هم برعهده دارد، عنوان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مانند مجلس بر اجرای سیاستهای کلی که خود تصویب می کند نظارت می نماید ودرحوزه های دیگر دخالت نمی کند.
وی در ادامه با تاکید براینکه در جمهوری اسلامی ایران اصلی بنام شفاف سازی وجود دارد، گفت: مردم نامحرم نیستند وباید از وقایعی که در کشور رخ می دهد آگاه باشند. ضمن اینکه رسانه ها هم آئینه تمام نمای رویدادهای مختلف برای افکار عمومی در جامعه باشند.
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:  براین اساس رسانه ها باید رویدادهای مختلف جامعه را شفاف و صادقانه بدون تحریف ویا سانسور به نفع جناحی خاص، جهت تنویر افکارعمومی منعکس کنند. که البته باید گفت که تنها رسانه ها در انعکاس بد اخبار قصور ندارند بلکه برخی دستگاهها هم در دادن اطلاعات غلط به رسانه ها مقصرند.
وی با اشاره به اخبار کذب ومنفی برخی از رسانه ها، عنوان کرد:  با کمال تاسف باید بگویم که هم اکنون برخی از رسانه ها بی تقوایی می کنند و به جای اطلاع رسانی بیطرفانه با ایجاد جنگ روانی فضای اتهام زنی را درجامعه بوجود آورده اند.
رئیس اسبق سازمان صدا وسیما در ادامه به دستگاه نظارتی سازمان صدا وسیما اشاره کرد و افزود: دستگاه نظارتی که درسازمان صداوسیما وجود دارد ، برعملکرد و برنامه های این سازمان ازنظر رعایت شئونات اسلامی درابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی-هنری نظارت می کند تا انحرافی صورت نگیرد.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارش نظارتی ازعملکرد سازمان صداوسیما در رسانه ها مشاهده نشده است، تا براساس آن بتوان فهمید که رسانه ملی از سیاستهای تعیین شده خود عدول کرده یا نه ، یادآور شد: اما درزمانی که من ریاست سازمان صدا وسیما را برعهده داشتم مرتبا گزارش های نظارتی ازعملکرد سازمان دررسانه ها منتشرمی شد.
هاشمی درادامه به مسائل و برخی نکات مطرح شده در خصوص خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد وافزود: حذف آقای هاشمی از نظام  و انقلاب یک سناریوی قدیمی است .از اول انقلاب همواره برخی از افراد وخانواده ها بدلائل مختلف مورد بغض وکینه عده قلیلی واقع شده بودند.
وی گفت: در اوایل انقلاب منافقین، خارج نشینان ضد انقلاب و سلطنت طلبان معاند آیت الله هاشمی رفسنجانی را مورد هجمه خود قرار می دادند. اما متاسفانه اکنون افرادی که در حکومت ونظام مسئولیت دارند به آیت الله هاشمی رفسنجانی اتهام می زنند و  برخی رسانه ها نیز بدون توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب آنها را بدون هیچ ابایی منتشر می کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : در حقیقت اکنون دوجریان غالب در کشور وجود دارد که یکی از آنها به گفته دبیرکل حزب موتلفه بدنبال حذف هاشمی است ودیگری درپی ایفای نقش ایشان بعنوان واسطه برای ایجاد وحدت وانسجام در نظام است.
برادرآیت الله هاشمی رفسنجانی درادامه به علت سکوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر هجمه ها اشاره کرد وگفت: بدلیل اینکه گوش شنوایی وجود ندارد ایشان سکوت پیشه کرده اند . ضمن اینکه ایشان همیشه گفته اند که جان و اعتبار وآبروی من در برابر اعتلای نظام هیچ ارزشی ندارد و آن را حاضرم برای بقای نظام بدهم که تاریخ هم این ادعا را ثابت کرده است. از آن گذشته قرآن هم مومنین را به صبر وسکوت دعوت کرده است.
وی در مورد سکوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در مورد اتهامهایی که علیه فرزندان ایشان مطرح است ، به مهر گفت: هم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم اعضای خانواده ایشان بارها به این تهمتها از راههای گوناگون پاسخ گفته اند ولی عده ای زیربار نمی روند. در حقیقت این سناریویی برای حذف وبدنام کردن آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
محمد هاشمی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی جزو خاکریزهای اول نظام بوده وخواهند بود و هم اکنون بسیاری از دلسوزان نظام ایشان را مانع تهاجم به اصل نظام می دانند و افرادی که دانسته و ندانسته و بدون اینکه جرمی د دادگاه صالحه اثبات شده باشد به ایشان وخانواده شان تهمت زده وتوهین می کنند تیشه به ریشه نظام می زنند.
وی از ذکر علت عدم حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران خودداری کرد.

1+5 سياست‌هاى منعطف‌ترى در قبال ايران اتخاذ کند

مقام‌هاى چين با اعلام اين‌که اعمال تحريم براى حل‌وفصل مسئله هسته‌اى ايران بى‌نتيجه است، خواستار اتخاذ رويکردهاى ديپلماتيک در قبال اين کشور شد.
به گزارش ايلنا به نقل از شين‌هوا، «جيانگ يو»، سخنگوى وزارت خارجه چين گفت: «اميدواريم کشورهايى که در بررسى مسئله هسته‌اى ايران مشارکت دارند، تلاش‌هاى ديپلماتيک را متوقف نکنند و در عوض سياست‌هاى منعطف‌ترى را براى حل مناسب اين مسئله در پيش بگيرند.»
از طرف ديگر، نماینده چین در سازمان ملل متحد نيز چهارشنبه گذشته گفت که شورای امنیت در ماه میلادی جاری تشديد تحریم‌ها علیه ایران را بررسی نخواهد کرد.
»
زانگ یسوی» در جمع خبرنگاران گفت که اکنون زمان مناسب براى اعمال تحريم عليه ايران نيست چرا که تلاش‌های دیپلماتیک برای حل مسئله هسته‌اى اين کشور همچنان ادامه دارد.
وى همچنين خواستار «زمان و صبر بیشتر» برای رفع اختلاف‌ها در مورد برنامه هسته‌ای ایران شد.
این مقام دولت چین گفت که شورای امنیت در ماه ژانویه بر اوضاع چند کشور از جمله افغانستان، سومالی، نپال و ساحل عاج تمرکز خواهد کرد.
چین که در گذشته با اعمال تحريم‌هاى مورد نظر آمريکا عليه ايران مخالفت کرده است، در ماه جارى ميلادى ریاست دوره‌ای شورای امنیت را برعهده دارد. اين کشور همچنين يکى از اعضاى گروه 1+5است.


چاوز: آمريکا حريم هوايى ونزوئلا را نقض کرده است


رييس‌جمهور ونزوئلا گفت که يک هواپيماى نظامى آمريکا حريم هوايى ونزوئلا را نقض کرده و با يک جنگنده‌ى اف 16 ارتش کشورش روبه‌رو شده که آن را تا خارج از حريم ونزوئلا همراهى کرده است.
به گزارش ايسنا، هوگو چاوز، رييس‌جمهور ونزوئلا اين نقض حريم را يک اقدام تحريک آميز از سوى دولت آمريکا خواند و اعلام کرد که هواپيماى نظامى p-3 آمريکايى از جزيره هلندى کوراکائو در درياى کارائيب به هوا برخاسته و روز جمعه دوبار وارد آسمان ونزوئلا شده است.
براساس گزارش خبرگزارى رويترز، رييس‌جمهور ونزوئلا هم‌چنين بدون ارايه جزييات بيشتر هشدار داد که احتمال دارد دولت وى درمورد فعاليت پالايشگاه نفت "ايسلا" متعلق به کشورش که در جزيره کوراکائو قرار دارد و نفت خام ونزوئلا را پالايش مى‌کند، تجديدنظر کند.
چاوز پيشتر به اين مساله که جزاير هلند در درياى کارائيب به هواپيماهاى مبارزه با قاچاق مواد مخدر ارتش آمريکا اجازه مى‌دهند از خاکشان استفاده کنند، اعتراض کرده است.
به گفته چاوز اين هواپيماى نظامى آمريکايى دوبار به مدت 15 و 19 دقيقه در حريم هوايى ونزوئلا پرواز کرده است.
يک سخنگوى وزارت دفاع آمريکا در ايميلى اعلام کرد: ما ورود هيچگونه هواپيماى نظامى آمريکا به حريم هوايى ونزوئلا را تاييد نمى‌کنيم. به عنوان اصلى از سياست، ما هيچ وقت بدون هماهنگى يا مجوز وارد حريم هوايى يک کشور ديگر نخواهيم شد.
هم چنين مقام‌هاى عاليرتبه دولت آمريکا اعلام کردند: فرماندهى جنوب آمريکا از هر گونه حادثه‌اى در اين زمينه بى‌اطلاع است.
دولت هلند نيز اعلام کرد حضور آمريکا در جزاير کوراکائو و آروبا که شامل 250 نيروى هوايى و زمينى مى‌شود، تنها براى امر مبارزه با مواد مخدر و عمليات‌هاى نظارتى در مسير قاچاق مواد مخدر در حوزه کارائيب مى‌باشد.

رییس میراث‌فرهنگی: مارکوپولو جاسوس بود!

ایلنا- به گفته رییس سازمان میراث فرهنگی سفر مارکوپولو سياسى بوده و هدف او اين بوده که غرب را در برابر شرق مطرح کند و شايد بتوان گفت سفر مارکوپلو جنبه جاسوسى داشته و هدف او جمع‌آورى اطلاعات براى غربى‌ها بوده است زيرا جاده ابريشم براى آنها بسيار مهم بوده و از طريق آن استفاده‌هاى اقتصادى زيادى داشتند.
حميد بقايى در همايش بين‌المللى راه ابريشم با بيان اينکه بايد به جاده ابريشم به عنوان يکى از محورهاى مهم گردشگرى در ايران نگاه کرد، گفت: جاده ابريشم تاکنون در حوزه ميراث فرهنگى از نگاه گردشگرى به طور جدى بررسى نشده بود تا اينکه از حدود دو سال پيش سازمان ميراث فرهنگى به طور جد به بررسى توانمندى‌هاى جاده ابريشم در حوزه گردشگرى پرداخت.
او ادامه داد: جاده ابريشم در حدود دو هزار سال کشورهاى شرق و غرب را با هم ارتباط داده و با وجود جنگ‌هاى مختلفى که در مسير اين جاده رخ داده است، هيچ‌گاه ارتباطات از طريق جاده ابريشم به طور کامل تعطيل نشده و فعاليت تجارى هم‌چنان برقرار بوده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى گفت: جاده ابريشم نمونه‌اى از تمايل بشر به ارتباطات و قرون مختلف است که اين ارتباطات منجر به وحدت و يگانگى مى‌شود.
او ادامه داد: در 2000 سال پيش ملت‌هاى مختلف از طريق راه ابريشم با هم ارتباطاتى داشتند که در دنياى امروز کشورهاى مختلف به دنبال برقرارى چنين ارتباطى هستند.
او گفت: ملت‌هاى مختلف دنيا به دنبال يکپارچگى مردم جهان هستند و هيچ يک از ملت‌ها از دزدى و بى‌عدالتى و عدم رعايت اصول اخلاقى خوشحال نمى‌شوند هر چند که شايد دولت‌ها چنين ديدگاهى نداشته باشند.
او گفت: قاره ششم در دنياى مجازى متولد شده است و جداى نکات منفى اينترنت فضاى مجازى اين امکان را فراهم آورده که مردم از تمام نقاط جهان با يکديگر در ارتباط باشند.
بقايى گفت: جاده ابريشم سند واقعى است که نشان مى‌دهد چينى‌ها و ايرانى‌ها در گذشته‌هاى دور بدون هيچ چشم‌داشتى به منافع هم با هم در ارتباط بوده‌اند و ارتباطات اقتصادى يکى از پارامترهاى ارتباط آنها محسوب مى‌شده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى گفت:‌با وجود جنگ‌هاى متعددى که در طول ساليان دراز در مسير جاده ابريشم اتفاق افتاده است اين جاده هرگز بسته نشد.
بقايى با بيان اينکه برقرارى ارتباط يکى از نيازهاى فکرى بشر است، گفت: دولت‌هاى غربى همواره تلاش مى‌کنند که از اين نياز بشرى برای منافع خود استفاده کنند بنابراين براى به دست آوردن ارتباطات بيشتر غربى‌ها شروع به مستعمره‌‌بازى کردند و براى استفاده از دانش و تمدن مشرق زمين به فکر تصرف آنها افتادند. در حال حاضر نيز اين کشورهاى غربى باز هم به شکل ديگرى به فکر به دست آوردن منافعى براى خود هستند.
بقايى گفت: جاده ابريشم صرفا يک مسير اقتصادى نبوده بلکه تبادلات فرهنگى و اجتماعى فراوانى از طريق اين جاده انجام مى‌شده است.
او گفت:‌ در حال حاضر سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى نيازى ندارد که براى جاده‌اى مانند جاده ابريشم در سطح بين‌المللى تبليغات کند اما اين نياز در داخل کشوراحساس مى‌شود چون بسيارى از مردم کشور ما اطلاع درستى در رابطه با جاده ابريشم ندارند و مسيرهاى آن را در داخل و خارج از کشور نمى‌شناسند. آنها نمى‌دانند که تمام کاروانسراهاى منطقه خراسان منطبق با جاده ابريشم بوده است. آنها نمى‌دانند جاده ابريشم از خراسان‌رضوى، تهران، زنجان، آذربايجان، بوشهر، فارس، اصفهان و همدان عبور کرده است.
بقايى گفت: در حال حاضر در تاشکن ازبکستان مرکزى در رابطه با جاده ابريشم تحقيقاتى انجام مى‌دهند اما در اقدامات خود چندان جدى به نظر نمى‌رسد. ايران پيشنهاد داده که اين مرکز به ايران منتقل شود تا بحث‌هاى مطالعاتى در رابطه با جاده ابريشم در ايران انجام شود.
او گفت: بسيارى از کشورها ايران را جزو مسير جاده ابريشم نمى‌شناختند اما با پيگيرى‌هايى که انجام داديم در ULWTOايران نيز جزو کشورهاى مسير جاده ابريشم تعريف شد.
او گفت:‌ برخى از کشورها نمى‌خواهند بپذيرند که ايران نيز جزو مسير جاده ابريشم بوده است و ايران شرق و غرب را به هم متصل مى‌کرده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى گفت:‌ ترکيه، چين، ازبکستان و افغانستان تبليغات مناسبى در رابطه با جاده ابريشم انجام مى‌دهند تا بتوانند از جاذبه‌هاى گردشگرى اين جاده در کشور خود استفاده کنند. اما ايران تاکنون استفاده مناسبى از جاذبه‌هاى گردشگرى مسير جاده ابريشم در کشور خود انجام نداده است در حالى که اين جاده مى‌تواند جاذبه فراوانى براى توريست‌هاى خارجى که به ايران مى‌آيند داشته باشد.
بقايى گفت: سفر مارکوپولو سياسى بوده و هدف او اين بوده که غرب را در برابر شرق مطرح کند و شايد بتوان گفت سفر مارکوپلو جنبه جاسوسى داشته و هدف او جمع‌آورى اطلاعات براى غربى‌ها بوده است زيرا جاده ابريشم براى آنها بسيار مهم بوده و از طريق آن استفاده‌هاى اقتصادى زيادى داشتند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى گفت: اگر ايران بخواهد در زمينه گردشگرى فرهنگى موفق عمل کند بايد به جاده ابريشم توجه ويژه داشته باشد.
او گفت: بخش اصلى مسير جاده ابريشم در مسير مشهد مقدس که حرم حضرت امام رضا در آن وجود دارد، است و اين موضوع حتى مى‌تواند باعث رونق و گسترش بيشتر گردشگرى مذهبى درايران شود.
او گفت: کشورهاى منطقه اهميت جاده ابريشم را به خوبى درک کرده است اما متاسفانه ايران تاکنون در اين زمينه کوتاهى کرده است.
بقايى گفت:‌ از جاده ابريشم بود که دين اسلام به آسياى ميانه و حتى به غرب چين انتقال پيدا کرد و از اين طريق تمدن ايرانى به اروپا راه يافت.



ادعای آسوشیتدپرس درباره صدور قطعات هسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به ایران

یک خبرگزاری غربی مدعی همکاری یک شرکت چینی با یک شرکت تایوانی در ساخت قطعاتی با کاربرد هسته ای و سپس انتقال آن به ایران شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، آسوشیتد پرس در ادعای غیر مستند خود می نویسد : یک شرکت تایوانی با درخواست یک شرکت چینی مبنی بر ساخت و انتقال قطعاتی که از آنها در فعالیت هسته ای استفاده می شود، موافقت کرده است.
این خبرگزاری غربی توضیح بیشتری را درباه نوع قطعات مطرح ارائه نکرده، اما نام شرکت تایوانی مورد ادعای خود را "Hsinchu-based Heli-Ocean Technology Co. Ltd" ذکر کرده است.
قابل ذکر است که رسانه هایی غربی و صهیونیستی هر از چندگاهی ادعاهایی را در رابطه با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران مطرح و از آن برای جنجال رسانه ای استفاده می کنند.

حکم اعدام 10 ایرانی در چین

ده ایرانی به جرم حمل جداگانه چهار تا هفت کیلو مواد مخدر در چین به اعدام محکوم شده اند که حکم برخی از آنان به زودی اجرا خواهد شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از منابع رسمی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن ، در حال حاضر در مجموع سی وهفت تبعه ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر درچین دستگیر و محاکمه شده اند که برای ده نفر آنان حکم اعدام صادر شده است .
به گفته همین منابع هشت تن از ایرانیان محکوم شده به اعدام در زندان پکن و دو نفر در زندان شهر گوانجو در انتظار اجرای حکم به سر می برند.
این افراد به جرم جاسازی مواد مخدر از نوع شیشه در چمدان هایشان توسط پلیس چین بازداشت شده اند.
براساس قوانین قضایی چین مجازات به همراه داشتن بیش از چهل گرم مواد مخدر اعدام است و دولت این کشور با قاطعیت و بدون استثنا این قانون را اجرا می کند .
براساس گزارش منابع سفارت ایران در پکن همچنین بیست و دو تبعه ایرانی دیگر که عمدتا از "فیوج " هستند به جرم جیب بری و استفاده از گذرنامه های جعلی در زندان های طولانی مدت به هشت تا هیجده سال زندان و یک نفر نیز به جرم قتل یک راننده تبعه چین هنگام سرقت به حبس ابد محکوم شده اند .
متهمان قصد داشته اند مواد مخدر را از شهر گوانگجو به پکن منتقل کنند که بوسیله پلیس بازداشت شده اند.
دولت چین هفته گذشته با اعدام یک قاچاقچی تبعه انگلیس نشان داد که در اجرای قوانین مجازات قاچاقچیان مواد مخدر بسیار جدی است .



سه گمانه درباره دلایل استعفای حسینیان

گفته می شود استعفای حسینیان در نهایت به حکمی از جانب احمدی‌نژاد گره می‌خورد تا او بتواند از سنگری دیگر در جهت تحقق اهدافش گام بردارد.

روزنامه تهران امروز درخصوص استعفای روح الله حسینیان نوشت :‌گفته می‌شود شاید او با این کار قصد دارد توجه برخی چهره‌ها را جلب کند و بازی را سامانی دوباره دهد. از سوی دیگر نگاه دیگری هم به استعفای حسینیان وجود دارد. در این نگاه، این نکته حائز اهمیت است که در شرایطی که فراکسیون انقلاب اسلامی و حامیان دولت شرایط سختی را سپری کرده و امکان تاثیر‌گذاری در معادلات را از دست داده‌اند، حسینیان با علم بر اینکه استعفایش توسط نمایندگان پذیرفته نمی‌شود نامه شکوه‌آلود را به نگارش در آورده تا از این طریق انتقادات توجه سایر نمایندگان اصولگرا را جلب کند و حرف‌هایش را در فضایی خاص به گوش همه برساند.

این روزنامه هم چنین افزود : بحث دیگری نیز درخصوص استعفای حسینیان مطرح است و اینکه مجموعه مشکلات به وجود آمده و ناکامی‌های رخ داده باعث شده نمایندگی دیگر برای او جذاب نباشد و او در صدد فعالیت در دولت برآمده است و استعفا نیز در نهایت به حکمی از جانب احمدی‌نژاد گره می‌خورد تا او بتواند از سنگری دیگر در جهت تحقق اهدافش گام بردارد.

بازداشت يک دیپلمات اروپايى در حوادث عاشورا

علاءالدين بروجردى، رييس کميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس شوراى اسلامى خبر داد که يک کاردار اروپايى در حوادث عاشوراى حسينى دستگير شده است

به گزارش فارس، بروجردى در گردهمايى روساى روابط عمومى‌هاى استان لرستان در استاندارى لرستان با اشاره به حوادث رخ داده در روز عاشورا و حرمت‌شکنى‌هاى صورت گرفته از دستگيرى کاردار يک کشور اروپايى در تهران در حوادث اين روز خبر داد و گفت: کنگره آمريکا بيش از 60 طرح و توطئه عليه جمهورى اسلامى ايران طراحى و 55 ميليون دلار اعتبار براى اجراى اين طرح‌هاى براندازانه اختصاص داده است. وى افزود: از زمان اتحاد جماهير شوروى تا امروز که آمريکا و انگليس عليه ايران فتنه‌هاى فراوانى صورت داده‌اند، ايران هميشه عليه اين فتنه‌ها ايستادگى کرده است و همه مردم در برابر آن بسيج شده‌اند

وى گفت: حوادث زشت روز عاشوراى حسينى بسيار دلخراش بود و حمله به خيمه‌ها و به آتش کشيدن پرچم عزادارى مردم، بخشى از حرکات و تحرکات گروه‌هاى نفاق و فتنه بود

بروجردى با بيان اينکه دشمنان انقلاب بايد بدانند که تمام ملت‌هاى آزاده و عدالتخواه جهان، براى امام حسين(ع) به عنوان جاودانه تاريخ بشريت و قيام عاشورا، احترام قائلند،‌ تصريح کرد: در 30 سال گذشته عمر جمهورى اسلامى ما شاهد حوادث فراوانى در زمينه مقابله با نظام بوده‌ايم که از جمله آنها مى‌توان به جنگ تحميلى، هشت سال دفاع مقدس، تحرکات سياسى و نظامى مانند طبس اشاره کرد.

 

اخبار قبلی

سکوت مسوولين دستگاه ديپلماسى جاى تعجب دارد
مطهری:حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد
مناطق موردنظر ایران برای معاوضه سوخت هسته‌اى
پيشنهاد هسته‌اى غرب به ايران همچنان معتبر است
تحریم ایران 12 میلیارد دلار به جیب اماراتی ها ریخت
نوروزی:موسوى و کروبى تحت تعقيب هستند
متکی:انگلیس اگر ادامه دهد، تودهنی می خورد
فروزنده:کروبی قبل انقلاب یک سیلی هم نخورده!
وجهه بین المللی دولت خوب نیست
آخرین سند حضور امیری درعربستان + عکس
تسلیت یک سخنگوی کاخ‌سفید به مناسبت درگذشت آیت‌الله منتظری
پیام تسلیت خاتمی به مناسبت درگذشت آیت الله منتنظری
شناور جاسوسى رژيم اسرائيل در خليج فارس!
نامه خصوصی اوباما به رهبر کره شمالی
ضارب برلوسکونی برایش نامه عذرخواهی فرستاد
استقبال آمریکا از میانجیگری ترکیه میان غرب و ایران
صادرات مشکوک زيمنس به ايران!
روسیه مقصر شروع جنگ در عراق
انتقاد سارکوزی از تصمیم سوئیس
خاتمی: برای ستمی که به جمهوری اسلامی می‌شود غصه می‌‌خورم


نظر شما :