برّی و قالیباف حملات صهیونیست‌ها به جنوب را بررسی کردند

۰۷ تیر ۱۴۰۵ | ۲۰:۲۳ کد : ۲۰۳۹۶۷۵ سرخط اخبار

ریاست پارلمان لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و نقض تفاهم‌نامه تهران ـ واشنگتن از سوی این رژیم، دو محور اصلی مورد بحث نبیه بری و همتای ایرانی‌اش بود.

به گزارش ایسنا، ریاست پارلمان لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد نبیه بری و محمد باقر قالیباف بری روسای مجالس ایران و لبنان در گفت‌وگوی تلفنی امروز، حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و نقض تفاهم‌نامه تهران ـ واشنگتن از سوی این رژیم را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادند.

به گزارش الجزیره، در ادامه بیانیه آمده است: قالیباف در این گفت‌وگوی تلفنی بر تعهد تهران برای وادار کردن رژیم اسرائیل به پایان دادن به جنگ علیه لبنان طبق یادداشت تفاهم تأکید کرد.


نظر شما :