گالانت: تمام گزینه‌ها روی میز است

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰ کد : ۲۰۲۸۶۵۸ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرد پاسخ قریب الوقوع به حملات موشکی ایران، به طور مستقل انجام خواهد شد و امکان حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور وجود دارد.

به گزارش اسکای نیوز، گالانت در گفت‌وگو با س.ان.ان به «هماهنگی نزدیک تل آویو با واشنگتن در خصوص آمادگی برای پاسخ به ایران» اشاره و تاکید کرد: «اسرائیل در باره چگونگی این پاسخ، به طور مستقل تصمیم‌گیری خواهد کرد».

با وجود تاکید واشنگتن بر مخالفت با حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، این مقام صهیونیستی تصریح کرد: «تل آویو هیچ یک از گزینه‌های خود را رد نکرده است».

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی که به زودی با لوید آستین، همتای امریکایی خود دیدار خواهد کرد، گفت: «همه گزینه‌ها روی میز است».

گالانت بیان کرد: «تل آویو توانایی حمله به اهداف دور و نزدیک را دارد و ما آن را ثابت کرده‌ایم. ما به حمله ایران به طور مناسب پاسخ می‌دهیم. ما دست بسته و بی‌تفاوت نخواهیم بود و جامعه جهانی نیز نباید بی‌تفاوت باشد».

گفتنی است روز گذشته کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود، تل آویو در حال بررسی حمله به تاسیسات نفتی ایران، مجموعه ریاست جمهوری، دفتر آیت الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و مقر سپاه پاسداران در تهران است.

کانال 12 این رژیم تاکید کرده بود: ارتش اسرائیل می‌تواند به پایگاه‌های ایرانی که در حمله اخیر به اسرائیل، موشک‌ها از آنجا شلیک شدند، حمله کند.


( ۱ )

نظر شما :