نامه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ۲۵ کشور درباره مخالفت با آتش‌بس در لبنان

۰۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷ کد : ۲۰۲۸۵۲۶ سرخط اخبار

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به همتایان خود در ۲۵ کشور اعلام کرد که تل‌آویو خواهان برقراری آتش‌بس در لبنان نبوده و هرگز با آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه این رژیم گزارش داد: مخالف پیشنهاد سازش با حزب‌الله هستیم و هرگز با آتش‌بس موافقت نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، کاتس در ادامه مدعی شد: تنها راه رسیدن به یک توافق، انتقال حزب‌الله به شمال (رودخانه) لیتانی و خلع سلاح آن است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین بدون اشاره به بی‌اهمیتی این رژیم به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت مدعی شد: در واقع اجرای کامل قطعنامه‌های شورای امنیت درباره لبنان، راه آتش‌بس است.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که کاتس به وزرای خارجه ۲۵ کشور اعلام کرد که «تل‌آویو خواهان آتش‌بس در لبنان نیست.»

پیشتر وبگاه عبری «واللا» به نقل از برخی مسؤولان امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در ۲ سطح سیاسی و نظامی این اتفاق نظر وجود دارد که حمله زمینی به لبنان مساله زمان است.

واللا به نقل از یک منبع امنیتی ادعا کرد: نیروها (ی ارتش رژیم صهیونیستی) در جبهه شمالی (شمال فلسطین اشغالی در مرزها با لبنان) مستقر بوده و آماده ورود زمینی به لبنان هستند، ما در حال آماده‌سازی طرح‌های عملیاتی‌ جدیدی برای ایجاد تغییراتی در جنوب لبنان و منطقه هستیم و در حال جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعاتی در خصوص آمادگی‌های حزب‌الله به ویژه گردان ویژه الرضوان پیش از ورود زمینی هستیم.


( ۲ )

نظر شما :