هشدار سوریه درباره عواقب تروریسم اسرائیل در منطقه

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۰۲۸۴۷۹ سرخط اخبار

وزارت خارجه سوریه با محکومیت شدید حملات دیوانه‌وار صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت، اعلام کرد که رژیم تروریستی اسرائیل به دنبال کشاندن کل منطقه به سمت تشدید درگیری‌ها با عواقب نامعلوم است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، اعلام کرد که رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن یک منطقه مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت، مرتکب جنایت جدیدی علیه بشریت شد.

وزارت خارجه سوریه افزود: اصرار رژیم تروریستی صهیونیستی بر کشتار و خونریزی، منجر به کشاندن کل منطقه به سمت تشدید خطرناک تنش‌ها می‌شود که عواقب نامعلومی دارد.

این وزارتخانه تاکید کرد: دمشق سکوت جهان در برابر این جنایات وحشیانه را محکوم می‌کند؛ جنایاتی که بشریت دهه‌هاست به خود ندیده بود.

بامداد امروز منابع لبنانی اعلام کردند که رژیم اشغالگر دور جدید حملات خود به ضاحیه بیروت را آغاز کرده است.

تجاوزات بی وقفه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت از عصر جمعه شروع شده و همچنان ادامه دارد. چندین مناطق در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته مناطق برج البراجنة، اللیلکی، تحویطة الغدیر و المریجة در ضاحیه در جنوب بیروت را هدف قرار دادند. یک باب منزل مسکونی در منطقه الجاموس در ضاحیه نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی است که ضاحیه بامداد امشب بیش از 30 بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.


نظر شما :