واکنش بن گویر به کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۷ کد : ۲۰۲۷۸۱۲ سرخط اخبار

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به کشف اجساد اسرای صهیونیست در غزه، باز هم مدعی شد که باید فشار نظامی گسترده‌ای آورده شده و انتقال سوخت و کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف شود.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در واکنش به کشف و انتقال اجساد ۶ اسیر صهیونیست از غزه در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «بازگرداندن اسرا از نوار غزه چه مرده چه زنده آنها باید با فشار نظامی گسترده و توقف انتقال سوخت و کمک‌های بشردوستانه (به نوار غزه) و نه قراردادهای غیرقانونی انجام شود که در آینده برای ما، اسرا و کشته‌های بیشتر را به ارمغان خواهند آورد.»

بن گویر در ادامه نیز به نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس جاسوسی شین‌بت بابت این عملیات که آن را «شجاعانه» خواند، تبریک گفت.

پیش از این مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم و شین‌بت شامگاه دوشنبه اجساد ۶ اسیر صهیونیست را از نوار غزه خارج کردند.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند همه این ۶ اسیر که امروز اجسادشان پیدا شده، زمانی که به اسارت درآمدند، زنده بودند و بعدها جان خود را از دست دادند.


( ۱ )

نظر شما :