پاسخ شی جین‌ پینگ به نامه داوطلبان حفاظت از محیط زیست: برای ترویج مدرن‌سازی همزیستی هماهنگ بین انسان و طبیعت تلاش کنید

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۲ کد : ۲۰۲۷۷۳۱ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: به گزارش بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG به مناسبت فرا رسیدن دومین روز ملی محیط زیست چین، «شی جین ‌پینگ» دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست، رئیس جمهوری خلق و رئیس کمیسیون نظامی مرکزی حزب کمونیست چین، در پاسخ به نامه داوطلبان حفاظت از محیط زیست در منطقه مخزن «دان جیانگ کو» واقع در شهر «شی یان» استان «هو بیِ» در مرکز چین، ضمن رساندن درود صمیمانه به کارمندان و داوطلبان حفاظت از محیط زیست، آنان را به انجام بهتر وظایف خود تشویق کرد.

شی جین پینگ در نامه خود نوشت: بسیار خوشحالم که در طول ده سال گذشته، افراد بیشتری در منطقه مخزن «دان جیانگ کو» به گروه‌های خدمات داوطلبان پیوسته‌اند و با جان و دل از این مخزن آب زلال محافظت می‌کنند تا آب‌ها شفاف‌تر، کوه‌ها سبزتر و محیط زیباتر شود.

رهبر چین در این نامه ابراز امیدواری کرد که همچنان با تداوم روحیه خدمات داوطلبانه، مردم بیشتری تشویق شوند تا آگاهانه در کنار محافظت از آب، در مصرف آن صرفه‌جویی کنند، برای ساختن یک چین زیبا با کوه‌های همیشه سبز، آب‌های همیشه زلال و هوای همیشه پاک و تمیز دست در دست یکدیگر تلاش کنند و در ترویج مدرن‌سازی همزیستی هماهنگ بین انسان و طبیعت سهم داشته باشند.

طی ده سال گذشته، منطقه مخزن «دان جیانگ کو» به عنوان یک منبع مهم آب در فاز میانی پروژه انتقال آب از جنوب به شمال چین، پیوسته به تعمیق حفاظت از کیفیت آب ادامه داده است. بسیاری از مسئولان و عموم مردم شامل داوطلبان فعالانه در امور مدیریت و حفاظت از آب شرکت کرده‌اند تا کیفیت آب مخزن «دان جیانگ کو» را در سطح استاندارد درجه دو و بالاتر از آن حفظ کنند.


نظر شما :