بیانیه مشترک ۳ کشور اروپایی و هراس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۰۲۷۶۷۴ سرخط اخبار

انگلیس، آلمان و فرانسه امروز دوشنبه در بیانیه مشترکی از ایران خواستند تا از حمله به رژیم صهیونیستی که به زعم این سه کشور منجر به افزایش تنش‌ها و از بین رفتن امکان آتش‌بس می‌شود، خودداری کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری رویترز، انگلیس در بیانیه مشترکی با فرانسه و آلمان که امروز دوشنبه از سوی دولت بریتانیا منتشر شد، ضمن درخواست از ایران اعلام کردند، جنگ باید اکنون پایان یابد و همه اسرایی که هنوز در بازداشت هستند، آزاد شوند. در این بیانیه همچنین آمده است که مردم غزه به «ارسال و توزیع فوری و بدون محدودیت کمک‌ها» نیاز دارند.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد آن روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره همه گیری کرونا توصیف کرده است.

در همین حال، رسانه‌های این رژیم یکشنبه شب به نقل از مقام‌های امنیتی اعلام کردند که حملات تلافی‌جویانه ایران شدیدتر از حمله فروردین گذشته (عملیات وعده صادق) خواهد بود.


( ۱ )

نظر شما :