گالانت خطاب به آستین: تهران برای حمله گسترده آماده می‌شود

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲ کد : ۲۰۲۷۶۷۲ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: پایگاه خبری اکسیوس نوشت یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی با لوید آستین همتای امریکایی خود گفت‌وگو و به وی ابلاغ کرد آمادگی های نظامی ایران حاکی از آن است که تهران برای حمله گسترده آماده می شود.

به گزارش الجزیره، پایگاه عبری زبان والا نیز خبر داد گالانت به همتای امریکایی خود گفت آمادگی نظامی ایران را زیر نظر گرفته است که این امر احتمالات در خصوص حمله ایران در روزهای پیش رو را تقویت می کند.

این پایگاه خبری به نقل از دو مقام صهیونیست نوشت ارزیابی ها نشان می دهد که ایران در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، تصمیم دارد مستقیما به اسرائیل حمله کند.

این موضوع بارها از جانب مقامات ایرانی مورد تاکید قرار گرفت که تهران در زمان مناسب به رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که پاسخ ترور فؤاد شکر از فرماندهان برجسته خود در ضاحیه در جنوب بیروت توسط رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

اکسیوس به نقل از منابع آگاه نوشت دستگاه اطلاعات اسرائیل همچنان معتقد است که ابتدا حزب الله حمله می کند و پس از آن، ایران.

گفتنی است حزب الله لبنان بامداد امروز ده‌ها فروند موشک به شهر نهاریا در فلسطین اشغالی شلیک کرد و یکی از مقرهای فرماندهی یک لشکر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین حال پنتاگون اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع این کشور در سایه تشدید تنش ها در منطقه و احتمال حمله ایران و متحدانش به اسرائیل دستور استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرده است.


( ۱ )

نظر شما :