محسن رضایی: ایران پاسخ قدرتمندی به جنایات صهیونیست‌ها می‌دهد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۹ کد : ۲۰۲۷۶۳۲ سرخط اخبار

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی دفاع مقدس با محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، گفت: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونیستی خواهد داد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با محکوم‌کردن جنایات اسرائیل در غزه و انتقاد از استانداردهای دوگانه حقوق بشری آمریکا و غرب، اظهار کرد: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونیستی خواهد داد.

فرمانده کل سپاه در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد: ایران باتدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهد داد. طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود دارد و در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

وی افزود: با متجاوزی شرور روبه‌رو هستیم که بسیاری از مردم جهان منتظرند ایران با یک سیلی محکم او را سرجای خود بنشاند؛ چراکه اوج جنایات اسرائیل از تحمل بشری خارج شده است.

رضایی ادامه داد: بمباران مدرسه تابعین با بیش از ۱۰۰ شهید دانش‌آموز و قبل از آن بمباران بیمارستان‌ها، کشتن خبرنگاران، زنان، کودکان و سالخوردگان در تاریخ منطقه و حتی جهان کم‌سابقه است. همراهی مدعیان حقوق بشر با این جنایات، تمام آبرو و حیثیت آنان را بر باد داد و معلوم شد شعارهای لیبرالیستی همچون آزادی، حقوق بشر و نقش سازمان‌های بین‌المللی، نقابی بر چهره تاریک ایدئولوژی نژادپرستانه غرب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: توقف ماشین کشتار رژیم اسرائیل و جنایات آنان در منطقه در شرایطی که با همراهی و حمایت غرب پیش می‌رود، جز با قدرت و اقتدار عملی حاصل نمی‌شود. از همه کشورهای اسلامی می‌خواهیم باهمکاری با یکدیگر شر این باند قاتل و نژادپرست را از منطقه رفع کنیم.


نظر شما :