نگرانی صهیونیست‌ها از توان بازدارندگی خود در برابر حملات ایران

۱۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۰ کد : ۲۰۲۷۶۰۸ سرخط اخبار

واشنگتن پست در گزارشی از نگرانی‌های عمیق مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره کارآمدی سامانه‌های پدافند هوایی آنها در برابر حملات احتمالی تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران از سوی رژیم صهیونیستی که یک روز پس از ترور«فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله لبنان صورت گرفت و تهدید ایران و حزب‌الله به پاسخ قاطع، سخت و بازدارنده، روزهاست ترس و وحشت همه وجود صهیونیست‌ها را فرا گرفته و نگرانی‌هایی در میان مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص توان ائتلاف منطقه‌ای ضد ایرانی این رژیم و کارآمدی سامانه‌های پدافند هوایی آن برای دفع هرگونه حمله پیچیده‌ وجود دارد. 

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به توانمندی و میزان کارآمد بودن سامانه‌های دفاع هوایی آن در برابر حملات احتمالی ایران و حزب‌الله نوشت، نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد که ممکن است سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی حتی علیرغم حمایت آمریکا قادر به مقابله به شکل کامل با هرگونه حمله گسترده‌ای نباشند.
 
«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اخیرا در تماس تلفنی با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تحرکات آمریکا در منطقه برای دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حملات احتمالی خبر داد.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مرزی با لبنان باید تا اطلاع ثانوی در نزدیکی مکان‌های امن بمانند.

همچنین «یونا یاهاو» شهردار حیفا از ساکنان این شهر در سرزمین‌های اشغالی خواسته است تا برای ۶ روز مواد غذایی و آب ذخیره کنند.


نظر شما :