سردار نقدی: کار اسرائیل تمام است

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۴ کد : ۲۰۲۷۵۹۸ سرخط اخبار

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه اسرائیل را خشکانده است و به حول و قوه الهی کار اسرائیل تمام است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر گفت: داغ مصیبت کودکان غزه بر دل‌ها نشسته است و جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی پاک نمی‌شود.

سردار نقدی خطاب به جوانان با اشاره به لزوم فعالیت‌های منسجم گفت: جوان‌ها باید در آماده‌سازی خودشان تلاش کنند و همه باید در راه احقاق حق مطالبه‌گر باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه اسرائیل را خشکانده است و به حول و قوه الهی کار اسرائیل تمام است. جریان بیداری امتداد پیدا می‌کند و بزودی شاهد خواهیم بود کاخ ستمگران نابود می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره و راه شهدا بیان کرد: شهدا بصورت واقعی زنده هستند و در همه جا نقش و حضور آنان را لمس می‌کنیم و می بینیم و به خانواده‌های شهدا مژده می‌دهیم خون بزودی کاخ ستمگران را فرو خواهد ریخت و پیروزی نهایی نزدیک است.

سردار نقدی گفت: عمق جنایت‌ صهیونیست‌ها در غزه و بیرحمی و کشتار، افکار عمومی مردم جهان را به ستوه آورده است و مردم هر روز خشمگین‌تر می‌شوند. صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی درس نگرفتند و شدت ظلم و جنایت را کم نکردند اما بزودی ریشه خود را می‌سوزانند. خداوند متعال برای بیداری جامعه‌ و آمادگی بیشتر به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده اما آن‌ها از این حقیقت غافل هستند.


( ۱ )

نظر شما :