انتخاب یحیی سنوار به رهبری حماس، یأس را بر دشمن تحمیل کرد

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۲ کد : ۲۰۲۷۵۹۵ سرخط اخبار

دبیر خانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای عنوان کرد: مسئولان ارشد حماس با انتخاب یحیی سنوار به ریاست دفتر سیاسی این جنبش، چشم امت اسلام را روشن و یاس و فلاکت را بر دشمن تحمیل نمودند.

به گزارش ایلنا،  متن بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
 
مسئولین ارشد جنبش حماس پس از ورود به ماه یازدهم طوفان الاقصی و پس از فزونی گرفتن شهدا از چهل هزار نفر و مجروح و جانباز شدن بیش از نود هزار نفر و به دنبال شهادت مظلومانه علمدار رشید مقاومت فلسطین، شهید تاریخ ساز؛ "اسماعیل هنیه"، با انتخاب حکیمانه و دقیق مجاهد قهرمان "یحیی سنوار" به رهبری و ریاست دفتر سیاسی حماس، چشم امت اسلام و محور مقاومت را روشن و یاس و فلاکت را بر دشمن تحمیل نمودند. از میان همه گزینه‌ها برای زعامت و هدایت مقاومت اسلامی فلسطین و جنبش حماس، مسئولین حماس به سراغ عزیزی رفتند که تجسم اوج صلابت و اقتدار مقاومت فلسطینی است و نه تنها نام او لرزه بر ارکان رژیم صهیونیستی می‌اندازد بلکه در آمریکا و در میان هم پیمانان جنایتکار رژیم صهیونیستی، کابوسی در نهایتِ وحشت و درماندگی است و از سویی رهبران و فرماندهان حماس ثابت کردند که سخت‌ترین و وحشیانه‌ترین هجوم و تجاوز تاریخ که طی ده ماه گذشته در حق مردم بی دفاع غزه تحمیل شده است هرگز ملت قهرمان فلسطین را از پیروزی مقاومت ناامید نکرده و این ملت هرگز به سمت سازشکاران و خائن‌ها در جهان عرب کوچک‌ترین رغبتی نخواهند داشت و نبرد پیروز طوفان الاقصی را تا آزادی تمامی خاک مقدس فلسطین از بحر تا نهر ادامه خواهند داد.
 
شهید اسماعیل هنیه علمدار شهید مقاومت فلسطین در آخرین دیدار با حضرت امام خامنه‌ای، امام محور مقاومت و عدالت خواهان جهان تنها ساعاتی قبل از شهادت چه زیبا گفت: "إذا غاب سید قام سید". آری! با عروج شهید هنیه مردی علم را بر دست گرفت که نامش تسکین قلب‌های مجروح از شهادتِ آن شهید است.
دبیرخانه کنفرانس دائمی بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی این انتخاب شجاعانه، آگاهانه، حکیمانه و دقیق را محضر آحاد فرماندهان و رزمندگان و هواداران جنبش قهرمان و پایدار حماس و همه گروه‌ها و سازمان‌های مقاومت فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه، ایران اسلامی و. تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و یقین دارد جنبش قهرمان حماس در زمان مدیریت و فرماندهی این مجاهد فی سبیل الله گام‌های بسیار بزرگی را در جهت تعالی اهداف امت اسلام و عدالت خواهان جهان و آزادی سراسر خاک فلسطین بر خواهد داشت و وحدت میدان‌های مقاومت به شدت قوی‌تر و کار آمدتر خواهد شد. طی ۱۰ ماه بمباران غزه با سنگین‌ترین بمب‌های سنگر شکن GBU یکی از هدف‌های ثابت ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رساندن یحیی سنوار قهرمان بود، خدا او را حفظ کرد تا امروز فرمانده میدان فلسطین گردد. 
این خلعت بر قامت استوارش مبارک باد!
 
دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی


( ۱ )

نظر شما :