ایران کی و چگونه به اسرائیل حمله می کند؟!

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۰ کد : ۲۰۲۷۵۴۳ سرخط اخبار

بعد از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رهبر حماس، مقامات کشورمان از اقدام مقابله ای علیه صهیونیست ها سخن گفته اند.

به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، در شب های اخیر همه مردم ایران و منطقه در انتظار عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی هستند.

بعد از اقدام صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت چند چهره برجسته کشورمان، ایران عملیات وعده صادق را ترتیب داد و با حدود ۴۰۰ موشک و پهپاد سرزمین های اشغالی را آماج حملات قرار داد .

ایران در آن زمان هشدار داده بود در صورت تکرار اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها واکنش ایران شدید تر می شود.

حالا با اقدام تروریستی صهیونیست ها که در قلب پایتخت ایران رخ داد همگان در ایران و جهان منتظر مشاهده نوع پاسخ ایران هستند.

به نظر می رسد ایران در حال بررسی سناریو های مختلف برای واکنش است و احتمالا در بین این سناریو ها گزینه حمله به پایگاه های نظامی و ارگان های نظامی رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد همزمان با پاسخ ایران، حزب الله لبنان و انصارالله یمن هم حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی تدارک خواهند دید.

در این میان ناظران بر این باورند در نتیجه اقدام صهیونیست ها این بار عملیات انتقامی جبهه مقاومت شدید و غافلگیرانه است و احتمالا تلفاتی هم روی دست بنیامین نتانیاهو خواهد گذاشت.

ایران این بار نشان داده عجله ای برای پاسخگویی ندارد و به نظر می رسد احساس ترس غالب در سرزمین های اشغالی یکی از دلایل به تاخیر افتادن عملیات علیه صهیونیست ها است اما در هر صورت پاسخ ایران دیری نخواهد پایید.


( ۸ )

نظر شما :