ثبت نام بیش از ۱۵۰ شرکت بین‌المللی برای حضور در «نمایشگاه بین‌المللی واردات چین»

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰ کد : ۲۰۲۷۳۲۹ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: به گزارش بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG، سازمان دهندگان «CIIE» روز چهارشنبه 24 جولای (3 مرداد) اعلام کردند بیش از 150 شرکت بین‌المللی برای هفتمین بار برای حضور در «نمایشگاه بین‌المللی واردات چین» (CIIE) ثبت نام کرده و همگی سابقه حضور در دوره‌های قبلی این رویداد را دارند.

«سون چنگ‌های» معاون مدیر دفتر CIIE در یک کنفرانس خبری گفت: تا به امروز مجموع مساحت قراردادی نمایشگاه از 360 هزار متر مربع فراتر رفته است.

وی خاطرنشان کرد که نمایشگاه امسال یک منطقه مواد جدید خاص برای نخستین بار لحاظ شده که هدفش ایجاد یک پلتفرم تبادل بین‌المللی به منظور ترویج نوآوری و توسعه در صنعت مواد جدید است.

سون افزود: منطقه خودرویی امسالِ نمایشگاه به منظور نشان دادن عناصر کلیدی سفرهای آینده شامل غرفه‌دارانی در حوزه‌هایی مثل رانندگی خودران، اقتصاد کم ارتفاع و انواع جدید ذخیره انرژی برای خودروها خواهد بود.

این مقام CIIE همچنین گفت بیش از 50 کشور و سازمان بین‌المللی حضور خود در نمایشگاه جامع ملی CIIE 2024 را تایید کرده‌اند که شامل نروژ، بنین، برونئی و «یونیسف» هستند که برای نخستین بار شرکت خواهند کرد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین از 5 تا 10 نوامبر (15 تا 20 آبان) در شانگهای برگزار خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :