تلاش آمریکا برای منصرف کردن یمن از انتقام

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۰۲۷۲۷۱ سرخط اخبار

آمریکا دست به دامن عمان شده تا انصارالله یمن را از انتقام منصرف کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در توحش هایش در خاورمیانه اکنون به شدت نگران تشدید تنش‌ها در منطقه به دلیل حمله به یمن است.

بر این اساس، سرتیپ عبدالغنی الزبیدی، یکی از مقامات نظامی یمن اعلام کرد: آمریکا از طریق عمان این پیام را به انصارالله یمن منتقل کرده است که واشنگتن به دنبال تشدید تنش‌ها نیست.

وی در ادامه افزود: مقامات آمریکایی به عمان به عنوان میانجیگر اطلاع داده‌اند که به یمن این پیام را برساند که حمله به بندر الحدیده اکنون به پایان رسیده و این عملیات در پاسخ به حمله به تل آویو صورت گرفته است.

در حالی آمریکا به دنبال کاهش تنش‌ها با جنبش انصارالله است که این کشور به همراه انگلیس چندین بار طی ماه‌های اخیر اقدام به بمباران مناطق مختلف یمن کرده‌اند.

اما از طرفی یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر ادامه حملات به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده تاکی. کرده

جنبش انصارالله یمن پیش از این طی عملیات پهپادی، موفق شد یکی از پهپادهای پیشرفته خود را بدون آنکه از سوی سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی شناسایی شود وارد آسمان سرزمین‌های اشغالی کرده و اهدافی را در تل آویو منهدم کند.


نظر شما :