لیبرمن: شکست ما مقابل حزب‌الله، بزرگتر از شکست مقابل حماس است

۳۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۶ کد : ۲۰۲۷۲۴۵ سرخط اخبار

رهبر حزب صهیونیستی «اسرائیل بیتنا» به شدت از عملکرد دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در تعامل با تهدیدات امنیتی در جبهه‌های شمالی با لبنان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «آویگدور لیبرمن» از سیاستمداران رژیم صهیونیستی به شدت از عملکرد دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم در تعامل با تهدیدات امنیتی در جبهه‌های شمالی انتقاد کرد و گفت: شکست اطلاعاتی ما مقابل حزب‌الله، لبنان و سوریه بسیار بزرگتر از شکست اطلاعاتی‌مان مقابل حماس است. ما درباره تهدیداتی پیچیده‌تر و خطرناک‌تر صحبت می‌کنیم که بالاترین سطح از هوشیاری و برنامه‌ریزی را می‌طلبد.

طبق گزارش الجزیره، لیبرمن گفت: این شکست ضرورت انجام تغییرات ریشه‌ای در ساختار و استراتژی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی برای تضمین آمادگی بهتر برای مقابله با چالش‌های آتی را می‌طلبد.

وی همچنین به حملات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: حوثی‌ها خسارت‌های اقتصادی بزرگی به ما زدند و ما نباید تنها به یک حمله علیه آن‌ها اکتفا کنیم، بلکه باید بندر الحدیده را ویران کنیم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه چندین حمله را به بندر حیاتی الحدیده در یمن انجام دادند که از طریق آن واردات ۷۰ درصد از کالاها و مواد غذایی تجاری و فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود. این حملات همچنین به شهادت و زخمی شدن تعدادی از یمنی‌ها و آتش‌سوزی گسترده در انبارهای سوخت این بندر منجر شد. رژیم صهیونیستی شرکت نفت یمن و نیروگاه برق اصلی این شهر را هم هدف قرار داد.

این نخستین باری است که رژیم صهیونیستی مستقیما پایگاه‌هایی را در یمن هدف قرار می‌دهد. این حمله در واکنش به عملیات پهپادی اخیر موفق ارتش یمن در تل‌آویو انجام شد.

ارتش یمن از نوامبر رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ تحت محاصره دریایی قرار داده و حملاتی را علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه انجام می‌دهد. به دنبال عملیات‌های ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه ارتش یمن انجام دادند اما در متوقف کردن عملیات ارتش یمن ناکام مانده‌اند.


نظر شما :