نعیم قاسم: تمام دنیا هم مقابل ما بایستد، به جنگ با اسرائیل ادامه می‌دهیم

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۲ کد : ۲۰۲۷۰۳۲ سرخط اخبار

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که حتی اگر تمام دنیا علیه این جنبش اقدام کنند، به عملیات پشتیبانی خود از مقاومت و اهالی غزه ادامه خواهد داد و در نهایت رژیم صهیونیستی از روی این کره خاکی محو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در مجلس مرکزی عاشورا در مجتمع سید الشهدا (علیه السلام) در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: هرکس از رژیم اشغالگر حمایت کند ظالم است، حال این حمایت با حرف باشد و یا سکوت، اما اگر از مقاومت حمایت می‌کنید در مسیر عدالت هستید و زمانی که قدرت‌های بزرگ از اسرائیل حمایت می‌کنند درواقع از بی‌عدالتی و ظلم حمایت می‌کنند.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ قاسم تاکید کرد: هر آنچه امروز از نظر صبر، فداکاری و مقاومت در حال رخ دادن است، اوج کار برای احقاق حقیقت و انسانیت است. عملیات طوفان الاقصی مقدمه است و فداکاری‌ها مقدمه‌ای برای رسیدن به حق و عدالت است و اسرائیل در نهایت روی زمین باقی نمی‌ماند و ظلم از بین می‌رود.

وی ادامه داد: زلزله طوفان الاقصی علت و مقدمه‌ای برای زوال و نابودی دشمن صهیونیستی خواهد بود و خون‌های ریخته شده معادله را تغییر می‌دهد.

نعیم قاسم در ادامه با بیان اینکه مقاومت برای حمایت از فلسطین و به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر دشمن در میدان حضور دارد، تاکید کرد: ما به مقاومت ادامه می‌دهیم و حتی اگر همه دنیا در مقابل ما بایستند به مقابله با اسرائیل ادامه می‌دهیم و ما اطمینان داریم که بعد از مدتی پیروز خواهیم شد و هر کس معتقد است نظر ما را تغییر خواهد داد، در توهم به سر می‌برد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.


نظر شما :