حزب‌الله: خیزش دانشجویی در حمایت از فلسطین تحولی در افکار عمومی جهان است

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۵ کد : ۲۰۲۶۵۰۳ سرخط اخبار

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه دست برتر با مقاومت است، خیزش دانشجویان جهان در حمایت از فلسطین را تحولی در افکار عمومی جهان و نشانه شکست دشمن در مقابل پایداری نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان دانست.

به گزارش ایسنا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز -شنبه- در مراسم بزرگداشت شهید «محمد شوقی شقیر» یکی از نیروهای حزب‌الله که در شهرک الغازیه برگزار شد، تاکید کرد: دشمن در بن‌بست شکستی که نمی‌تواند از آن خارج شود و هرچقدر زمان می‌گذرد، هرگز موفق به خروج نخواهد، دور خودش می‌چرخد و نتوانست هیچ یک از اهدافی را که اعلام کرد، محقق کند.

رعد اظهار کرد: دشمن برای جنگی می‌جنگد که در عناوین سیاسی و تمدنی «جنگ هیولاها» خوانده می‌شود، جنگی که تمامی نقاب‌های دروغینی را که رژیم صهیونیستی با آنها چهره و عملکرد خود را از ما و حتی فریب‌خوردگان در غرب پنهان کرده بود، کنار زد و آنها از این توحش اسرائیل شوکه شدند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: اینکه دانشگاه‌های غربی به خاطر اینکه خواستار فلسطینی آزاد هستند، قیام می‌کنند، این تحولی در افکار عمومی جهان است و باید مبنی قرار گرفته و پس از این روی آن سرمایه‌گذاری شود، این نشان‌دهنده فرسایش و شکست دشمن در نتیجه صبر، ثبات و پایداری نیروهای دلاور مقاومت در فلسطین و نتیجه صبر رزمندگان مقاومت در لبنان همانند شهید محمد شوقی شقیر و برادرانش است.

او تاکید کرد: ما باید در سطح ملی، اخلاقی و انسانی در کشورمان قدرتمند بوده و از قدرت خود برای حفاظت از کل کشور و تمام گروه‌های مردمی استفاده کنیم.

رعد افزود: ما موظف هستیم با دشمن صهیونیستی که به منزله خطری واقعی و غافلگیرکننده برای کشور و منطقه ما است، مقابله کنیم.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه گفت: پیروزی ارزشمند و بزرگ بسیار نزدیک است و این پیروزی در این است که ما طرح‌های دشمن را در هم شکستیم و ناکام گذاشتیم و دشمن را از اجرای اهداف خصمانه‌اش که در ابتدای جنگ علیه غزه آنها را اعلام کرد، بازداشتیم و راه را به روی عربده‌کشی آن در لبنان بستیم.

او ادامه داد: تمام آنچه رسانه‌ها درباره‌اش صحبت می‌کنند و طرح‌ها، پروژه‌ها و نقشه‌هایی که ارائه می‌شوند و نیز آنچه میانجی‌ها مطرح می‌کنند، همگی بی‌اساس است، درست این است که مقاومت آماده و بیش از هر زمانی قدرتمند بوده و قادر به گرفتن حق کشورش از دشمن اسرائیلی است و از تسلیحات آن نمی‌ترسد و هر گونه تلاش این دشمن برای برتری در میدان‌های درگیری را درهم می‌شکند.

رعد همچنین تاکید کرد: مقاومت چشمان دشمن را کور کرد و شنوایی و بینایی‌ آن را گرفت و آرامش و امنیت آن در پایگاه‌های نظامی و مقرهای فرماندهی‌اش را گرفت و به جای اینکه دشمن تصور کند کمربندی امنیتی در خاک ما دارد، در حال ایجاد کمربندی در داخل فلسطین اشغالی است چراکه قادر به حفاظت از شهرک‌نشین‌ها نیست.

این چهره مقاومت لبنان در پایان نیز گفت: دست مقاومت برتر است و هر کسی که غیر از این تصور می‌کند، قصد دارد خدمات رایگانی به دشمن بدهد و محال است مقاومت تسلیم آنها شود.


نظر شما :