وایرال شدن ویدیویی از کیفیت بالا و قیمت ارزان محصولات غذایی ایران در گرجستان

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۳ کد : ۲۰۲۶۰۶۷ سرخط اخبار

انتشار ویدیویی توسط سفارت کشورمان در گرجستان که خرید یک زن گرجی از یکی از فروشگاه‌های محصولات غذایی تهران و ابراز شگفتی وی از ارزانی و کیفیت بالای این محصولات با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور مواجه شد.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در گرجستان اعلام کرد این ویدیو در ساعات ابتدایی انتشار آن توسط بیش از ۳۰ هزار کاربر (یک درصد جمعیت گرجستان) مشاهده و توسط بسیاری از کاربران نیز باز انتشار شد. به طوری که این ویدئو به یکی از موضوعات بحث گروه‌های فضای مجازی گرجستان تبدیل شده و بسیاری از آنان با مقایسه قیمت محصولات ایرانی با محصولات وارداتی مشابه در بازار گرجستان خواستار واردات محصولات ایرانی شده‌اند.

همچنین اشاره به خودکفایی ایران به رغم تحریم‌ها و مقایسه آن با وابستگی شدید گرجستان به محصولات خارجی نیز از جمله موضوعات مورد بحث در میان کاربران گرجی است.


( ۱۴ )

نظر شما :

م ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۴
فرصت خوبی برای صادرات محصولات غذایی در گرجستان وجود دارد که اگر سیاست‌های حمایتی دولت و روابط گمرکی با تعرفه ترجیحی اجرا شود. با توجه به استقبال خوب مردم گرجستان از محصولات ایرانی و قیمت مناسب نسبت به محصولات سایر کشورها می‌تواند بازار را با حفظ کیفیت محصول به تسخیر در بیاورد.