وزیر تندروی صهیونیست: به مسجدالاقصی حمله کنید!

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵ کد : ۲۰۲۵۰۸۹ سرخط اخبار

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار یورش یهودیان به مسجدالاقصی در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به یهودیان اجازه یورش به مسجدالاقصی طی ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان را داده است .

این شبکه عبری‌زبان گزارش داد که بن گویر درخواست خود را به مسئولان امنیتی اطلاع داده و انتظار می‌رود درخصوص آن در کابینه طی ۲ هفته آتی رایزنی شود.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز نگرانی خود را نسبت به این درخواست بن گویر اعلام کرده و هشدار دادند که تغییر وضعیت کنونی منجر به افزایش تنش‌ها می‌شود.

پیشتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از کمیسر پلیس این رژیم خواست تا در ماه رمضان تنها به چند هزار مسلمان اجازه ورود به مسجد الاقصی را بدهد.

ماه رمضان امسال در پرتو جنگ ویرانگری که اشغالگران علیه نوار غزه از هفت اکتبر ۲۰۲۳ به راه انداخته‌اند شاهد شرایط استثنایی است.

تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه از هفتم اکتبر آغاز شد و این تجاوزات از آن زمان تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) عملیاتی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.


( ۱ )

نظر شما :