رسوایی رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۰۲۴۶۵۴ سرخط اخبار

رئیس رژیم صهیونیستی در تلاشی ناکام سعی کرد برای فریب افکار عمومی جهان کتاب یک نویسنده مصری درباره «نابودی یهودیان» را به جای کتاب تالیف شده توسط جنبش حماس جا بزند اما رسوا شد.

به گزارش ایسنا، « اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دو نسخه از کتابی را در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ ارائه کرد که به ادعای وی توسط نیروهای رژیم اشغالگر در نوار غزه یافت شده است.

هرتزوگ مدعی شد که موضوع این کتاب «نابودی یهودیان» بوده و توسط «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس تالیف شده است.

هرتزوگ هر دو نسخه از این کتاب را به عنوان شاهدی بر قصد حماس برای هدف قرار دادن و نابودی یهودیان و اینکه آنها چه برنامه‌های درسی را به ساکنان نوار غزه می‌آموزند، به حاضران در کنفرانس نشان داد، اما رسوایی که برای وی و رژیم صهیونیستی رقم خورد این بود که این کتاب در اصل هیچ ارتباطی با الزهار نداشته و در غزه نیز کشف نشده است.

طبق گزارش وبگاه «عربی۲۱» این کتاب متعلق به یک نویسنده مصری به نام «ابو الفداء محمد عزت محمد عارف» است که آن را در حدود سال ۱۹۹۰ نوشته و در جده عربستان سعودی چاپ شده است و نویسنده هیچ ارتباطی با جنبش حماس ندارد.

عربی۲۱ در این باره نوشت: نکته جالب‌تر کتابی که هرتزوگ ارائه کرد این است که این کتاب در کتابخانه رسمی اسرائیل است و یکی از آثار آن محسوب می‌شود و در تالارهای آن برای مطالعه و مشاهده موجود است.

در پی جستجوی عربی۲۱ در کتابخانه رسمی رژیم صهیونیستی تایید شد که کتاب از قبل در آنجا وجود داشته و حاوی کارتی شامل جزئیات و اطلاعات نویسنده، سال انتشار و محل چاپ است.

عربی ۲۱ همچنین تصاویری از جستجوی خود در سایت کتابخانه رسمی رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.


( ۵ )

نظر شما :

اکبر فیجانی ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۹
بنام خدا برای همه روشن است که دروغ، تحریف و فریب افکار عمومی راهبرد ثابت رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و به طور کلی نظام سلطه است. اما مهمتر این است که بدانیم آنها این کار را اغلب به طور نامحسوس و با نفوذ در ذهن ناخوداگاه عموم مردم انجام می دهند، طوری که حتی بعضی از روشنفکران و دانشمندان ناخواسته در راستای اهداف ضد بشری گروه مذکور می نویسند و فعالیت می کنند.