حملات موشکی حزب‌الله لبنان به یک مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۱ کد : ۲۰۲۳۱۵۹ سرخط اخبار

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از حملات خمپاره‌ای و موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که چند خمپاره از خاک لبنان به مواضع ارتش این رژیم در مناطق مرزی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان این رژیم در پاسخ به این اقدام، حملاتی را به محل شلیک این خمپاره‌ها انجام دادند.

طبق گزارش شبکه المیادین، در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما بار دیگر مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان «برانیت» را با دو فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان پیش از این بیانیه، در یک بیانیه دیگر اعلام کرده بود که پادگان برانیت را به صورت مستقیم با دو موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی را در میان نظامیان دشمن برجای گذاشته است.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده‌است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.


( ۲ )

نظر شما :