قدومی: امت اسلام می‌داند اگر مرزها باز شود با دشمن چه کند

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۲۰۲۲۴۹۸ سرخط اخبار

نماینده جنش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: ظلم و ستم علیه مردم ما باید با واکنش کل ملت‌های مسلمان باشد.

گزارش ایسنا،‌ خالد القدومی در نشست «از طوفان‌الاقصی تا صبح آزادی» با اشاره به موفقیت مقاومت قهرمانانه فلسطینیان اظهار داشت: اکنون باید مساله غزه و فلسطین از دو مقوله جنگ رسانه‌ای و این‌که در آینده چه خواهد شد، بررسی شود. جنگ روایت و رسانه‌ای خط دوم دفاع از مردم ما است،  در نظر بگیرید تحرکات دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحرکات دیپلماسی بلینکن را، ما نتیجه آن را در مواضع کشورهای عربی و اسلامی دیدیم. 

وی تصریح کرد: روز گذشته نخست‌وزیر مالزی و اسماعیل هنیه تماس تلفنی داشتند و موضع رسمی مالزی اعلام شد که ما حماس را به رسمیت می‌شناسیم و پشتیبان مقاومت فلسطینی هستیم و حتی نایب رئیس دولت اندونزی به صراحت گفت حماس و مقاومت فلسطین حق دفاع از خود دارد.

نماینده حماس در تهران خطاب به رسانه‌ها افزود: موضع رسانه‌ای شما مانند موشک‌های قسام و مقاومت هستند نباید کوتاهی کنید، دیدیم که بلینکن در تل آویو در جلسه کابینه نتانیاهو شرکت کرده و اعلام داشت که سربازان آمریکایی برای مشارکت در درگیری علیه فلسطینی‌ها نیامده‌اند. 

قدومی ادامه داد:‌ اگر رهبری فرمودند این شکست ترمیم ناپذیر است یعنی اعلام کردند پایان این رژیم نزدیک است، فقط صبر و حوصله نیاز داریم،‌ به لحاظ فیزیولوژی طوفان انجام شد اما بعد از طوفان بهار است. 

وی همچنین بیان کرد: امروز هم دیدیم که دشمن تداوم بمباران علیه غزه را انجام داده و بدون توقف شهروندان شریف ما در فلسطین چه کودکان و زنان را هدف قرار دادند ، همچنین دوباره امروز رفح را بمباران کردند در مقابل مقاومت هم پاسخ آنان را داد. همچنین ابوعبیده در سخنانی به مساله اسرا اشاره کرد و اینکه  ۲۵۰ سرباز رژیم صهیونیستی و غیر نظامی آنان به اسارت در آمده‌اند.

نماینده حماس در تهران در ادامه گفت: دیدیم نیروهای مقاومت حزب‌الله شبکه‌های جاسوسی را در مرز لبنان هدف قرار دادند، معتقدم ظلم و ستم علیه مردم ما باید با واکنش کل ملت‌های مسلمان باشد، از سال‌ها قبل جمهوری اسلامی ایران پشتیبان ملت فلسطین هستند، اعلام رسمی دیپلماسی ایران را شنیدیم که آقای  امیرعبداللهیان گفت ما اجازه نمی‌دهیم این جنگ گسترده شود و اگر متوقف نشود خبر بد برای دشمن داریم. پیروزی محقق و یقین است. 

قدومی در پایان اظهار داشت: من یک فلسطینی و یکی از اعضای مقاومت هستم، اعلام می‌کنم مرزها را باید باز کنید نیازی به ارتش‌های نظامی نداریم، مردم و امت اسلام می‌داند اگر مرزها باز شود با دشمن چه می‌کنند. 


( ۲ )

نظر شما :