صهیونیست‌ها دست به ۲۳ مورد کشتار خانوادگی زده‌اند

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۲ کد : ۲۰۲۲۳۷۲ سرخط اخبار

رژیم صهیونیستی در حالی وارد پنجمین روز متوالی حملاتش علیه نوار غزه شده که به جنایت‌های کشتار غیرنظامیان و خانواده‌ها و بمباران منازل مسکونی بدون هشدار قبلی ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، رژیم اشغالگر با بمباران منازل مسکونی در نوار غزه بدون هشدار قبلی مرتکب ۲۳ مورد کشتار خانوادگی شده که در نتیجه آن ۱۶۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان شهید شده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، همزمان با بسته شدن گذرگاه‌ها و قطع جریان برق و آب، جنگنده‌های رژیم اشغالگر محله‌های مسکونی را هدف قرار داده و منازل را بر سر ساکنان آنها ویران کردند و بسیاری از شهروندان فلسطینی آواره شده‌اند.

نیروهای مقاومت صبح شنبه (۱۵ مهر) در واکنش به اقدام تحریک‌آمیز نیروهای صهیونیستی، با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات خبر داده است. از آن طرف رسانه‌های عبری بامداد امروز چهارشنبه اعلام کردند که تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها از آغاز عملیات به ۱۲۰۰ تن رسیده است.


نظر شما :