تاکید ایران بر تسریع آغاز عملیات اجرایی ساخت راه آهن رشت_ آستارا

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۰:۵۹ کد : ۲۰۲۱۱۵۳ سرخط اخبار

«کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو با «ایگور لویتین» دستیار رئیس جمهور روسیه دیدار و در خصوص راه‌های توسعه همکاریهای حمل و نقلی با تمرکز بر پروژه ساخت راه آهن رشت ـ آستارا بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار سفیر ایران در روسیه ضمن اشاره به اهمیت این پروژه در توسعه حمل و نقلی فی‌مابین، در خصوص تسریع آغاز عملیات اجرایی ساخت این مسیر ترانزیتی استراتژیک تاکید کرد.

وی در ادامه همچنین در راستای توسعه حمل و نقل دریایی کالا بین ایران و روسیه، بر توسعه بنادر و ناوگان دریایی و لایروبی رودخانه ولگا نیز تاکید کرد.

لویتین نیز ضمن اشاره بر اهتمام دولت روسیه بر آغاز عملیات ساخت این مسیر به عنوان حلقه تکمیلی کریدور شمال - جنوب، بر ادامه رایزنی‌های بخش های مربوطه در دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :

ناشناس ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۱
ما که بخاطر تحریمها نمی توانیم از حداکثر ظرفیت این نوع طرح ها استفاده کنیم و با توجه به آشفته بازار مدیریتی کشور به احتمال قوی دولت بعدی عملا بسیاری از پروژهای این دولت را معلق خواهد کردهمچون اعمال دولتهای قبلی . پس لطفا با این گفتارها آب بیخود در آسیاب باکو نریزید که تصور کند ایران محتاجش است و اون هم تاقچه بالا بگذارد و قر و قمش بیخود بیاید .