اخرین جنجال سیلویو برلوسکونی پیش از مرگ!

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۲۰۱۹۹۷۶ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: آخرین کارها و اخرین حرف ها تا همیشه ماندگار خواهند بود.

سیلویو برلوسکونی، مالک سابق آث میلان و نخست وزیر اسبق ایتالیا، که مسئولیت مونزا را نیز بر عهده داشت، در یک مهمانی شام کریسمس اظهارات ناخوشایندی را بیان کرده بود. سیلویو برلوسکونی، مالک مونزا، به بازیکنانش قول داده بود که اگر در سال جدید، میلان یا یوونتوس، غول سری آ را شکست دهند، با یک اتوبوس از کارگران جنسی از بازیکنان تشکر کند!

اظهارات ناپسند برلوسکونی باعث ایجاد حواشی زیادی شده بود. او این نظرات را در مهمانی شام کریسمس مونزا بیان کرد. به نقل از گاردین، او گفت: «به بچه ها گفتم حالا شما با میلان و یوونتوس بازی خواهید کرد.  "اگر در مقابل یکی از این تیم ها، پیروز شوید، من اتوبوسی متشکل از کارگران جنسی را به رختکن خواهم آورد."

 ویدئویی از سخنرانی برلوسکونی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.  دانیلا اسبرولینی، سیاستمدار ایتالیایی، از این سخنان به عنوان "زبان زن ستیز  از سوی برلوسکونی" یاد کرده است: شوخی بد ذوقی که شما را ناامید می کند.

به هرحال سیلویو برلوسکونی سیاستمدار و تاجر نامدار ایتالیایی صبح امروز از دنیا رفت. او در ۴ مقطع، مجموعا برای ۹ سال نخست‌وزیر ایتالیا بود.

شهرت برلوسکونی، بیشتر به دوران مالکیت او بر میلان طی سال‌های ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۷ بازمی‌گردد؛ دورانی که میلان موفق شد ۸ بار قهرمان سری آ و ۵ بار قهرمان اروپا شود. او در زمان مرگ، از طریق شرکت فینینوست مالک باشگاه مونزا بود.


( ۲ )

نظر شما :