تلاش برای فعالیت بیشتر تجار ایرانی در بازار تاجیکستان

۰۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۶ کد : ۲۰۱۹۶۵۲ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: عضو تیم بازاریابی مرکز بازاریابی محصولات ایرانی در تاجیکستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیریهای استادم مهندس محمد عمرانی در نظر داریم دفتر بازاریابی و بازارسنجی محصولات ایرانی در تاجیکستان و کشورهای همسایه را فعالتر از گذشته کنیم.

دکتر حجت بقایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به بازار فوق العاده این کشورها برای محصولات ایرانی گفت: این فرصت مناسبی برای کارآفرینان و بازرگانان فراهم می کند تا محصول خود را به طور مستقیم بازاریابی کنند، و از فرصت های تبلیغاتی که تیم همکار فراهم کرده است بهره مند شوند. ما به عنوان روابط عمومی شرکتهای تولیدی، بنگاه های بازرگانی، مراکز گردشگری و ... عمل خواهیم کرد. از اطلاع رسانی و تبلیغات تا بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، این ارتباط علاوه بر تاجیکستان با نخبگان کشورهای دیگر هم خواهد بود چون تجار و بازرگانان کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاتارستان، افغانستان و حتی چین در ایام مختلف سال به بهانه های مختلف به تاجیکستان می آیند و این فرصتی مناسب برای ارتباط است.

مشاور تحقیق و توسعه کارآفرینان بخش خصوصی، در ادامه گفتگو با اشاره به پتانسیلهای موجود در استانهای مختلف گفت: تجار و بازرگانان در استانهای مختلف می توانند با هماهنگی از میز اختصاصی بهره مند شوند و به معرفی پتانسیلهای موجود و بازازیابی محصولات اقدام کنند. ما روابط عمومی شما در این کشور خواهیم بود. حداقلش این است که با پیگیری اساتیدم در شرکتهای همکار راه برای ورود محصولات ایرانی به اوراسیا گشوده شده است.

دکتر بقایی در ادامه گفت: علاوه بر بازارسنجی، بازاریابی و فروش محصولات و تبلیغات محیطی در شهرهای محتلف رایزنی برای پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی با نرخهای مناسب صورت گرفته است که علاقمندان می توانند از طریق گروه همکاران در موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا، شرکت سروش خراسان و شرکت تعاونی راه رشد آسیایی اطلاعات بیشتر را کسب کرده و از این فرصت استفاده کنند.


( ۱ )

نظر شما :