پیام سفیر ایران در کره جنوبی خطاب به ایرانیان مقیم این کشور

۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۶:۰۲ کد : ۲۰۱۷۸۱۳ سرخط اخبار

سعید بادامچی شبستری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی، در پایان مأموریت خود، پیامی را خطاب به ایرانیان مقیم این کشور منتشر و تاکید کرد: امید است با رفع محدودیت‌های موجود، شاهد کاهش مشکلات شما عزیزان در این کشور و همچنین تقویت روابط دو جانبه با کره جنوبی در کلیه زمینه‌ها باشیم.

به گزارش ایسنا، متن پیام سعید بادامچی شبستری سفیر کشورمان در سئول به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان عزیز مقیم کره جنوبی، سلام گرم مرا پذیرا باشید
اینک که در آستانه بازگشت به میهن عزیزمان به واسطه پایان مأموریتم بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور کره جنوبی هستم، بسیار خرسندم که بار دیگر با شما عزیزان سخن می‌گویم.
سعی و تلاش اینجانب از روز نخست مأموریتم، تأمین منافع کشورمان، خدمت به همه ایرانیان ارجمند و به ویژه قشر عزیز دانشجویان و رفع مشکلاتشان، در کنار توسعه روابط با کره جنوبی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ...، بود.
اگرچه تحریم های ظالمانه آمریکا و در ادامه، مسدود شدن دارایی‌های کشورمان در کره جنوبی و سپس همه گیری کرونا، موانعی را در این مسیر ایجاد نمود، ولی پیگیری امور و رفع مشکلات هموطنان، همواره مورد توجه اینجانب و همکارانم در سفارت بوده که علی رغم وجود برخی کاستی‌ها، امیدوارم این تلاش ها مورد رضایت شما عزیزان بوده باشد.
 برای اینجانب، افتخاری مضاعف بود که در طول این مدت، ارتباطاتی را با هموطنان گرامی‌که افرادی فرهیخته در زمینه‌های علمی، فرهنگی، تجاری، اقتصادی و ... هستند، برقرار نمودم. در دیدار با مقامات مختلف کره ای و به ویژه مسئولان دانشگاهی وقتی می‌شنیدم که جامعه ایرانیان مقیم کره جنوبی از بهترین‌ها هستند، بر خود می‌بالیدم.
 امید است، با رفع محدودیت های موجود، شاهد کاهش مشکلات شما عزیزان در این کشور و همچنین تقویت روابط دو جانبه با کره جنوبی در کلیه زمینه‌ها باشیم.
ضمن قدردانی از شما هموطنان ارجمند، سلامتی و توفیق روزافزون شما فرزندان ایران بزرگ و عزیز را در راستای اعتلای سرزمینمان، از درگاه احدیت خواستارم.
امیدوارم کم و کاستی‌ها را فراموش نموده و چهره ای را به خاطر بسپارید که به وجودتان افتخار کرده و به دعای خیرتان نیازمند است. در پایان، از تک تک شما عزیزان طلب حلالیت می نمایم.
سعید بادامچی شبستری، سفیر جمهوری اسلامی ایران - سئول  
انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :