الهام علی‌اف به ایران اعلام جنگ کرد؟

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۷ کد : ۲۰۱۷۵۶۴ سرخط اخبار

الهام علی‌اف یک قاری قرآن را به مرز ایران در کنار رود ارس فرستاده تا «سوره فتح» را بخواند. این اقدام به نوعی دمیدن در شیپور جنگ است.


( ۳۶ )

نظر شما :

ناشناس ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۴
خب ایران هم یک قاری قرآن بفرسته لب مرز برایشان سورۀ قیامت را بخواند .
ناشناس ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۱
نکتۀ جالب اینست که اگر فیلم قاری را ببینید متوجه می شوید که حتی قرائت قرآنشان هم با لحن ایرانی ( فارسی ) است . در هر صورت نگرانی ندارد . چون در فیلم قاری پشت به ارس و رو به شمال در حال قرائت قرآن است و این به نوعی اعلام صلح است تا جنگ .
علی ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
برای هر کاری که دیگران انجام میدهند منظوری متصور می شویم . اگر بدانیم که دیگران هم متوجه کارهای ما هستند و برای هرکار ما منظوری چه درست وچه نادرست تصور می کنند بهتر با مسائلی که در اطرافمان می گذرد کنار می آییم. اگر امنیت ملی کشورمان برای ما اهمیت دارد یقیناٌ برای کشورهای دیگر هم مهم است و...... چرا عوض تفکرات بد فکر نمی کنیم هدفشان این است که سرزمینهای اسلام به مسلمانان باز گشته است وهمانطور که اولین کارشان پس از فتح شوشا طنین بانگ اذان در مساجد آن شهر ودیگر شهرها بود.
alfa ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲
مترسک صهیونیستها و پیاده نظام اردوغان
علی ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲
اینهمه ناراحتی برای چیست؟ وقتی بسیجی ها در کنار رود اراز تابلو نصب میکنن که رویش نوشته راه قدس. اذربایجان هم قاری قران میفرستد. از قدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره.
ناشناس ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۵
علیف فعلا ایران را مثل گربه بی آزاری میداند که بی آزار و آرام است، غافل از روزی که شیر شرزه ایران، بادکوبه و رژیم جعلی و عاریتی و بی هویت آنرا از پا دربیاورد. فراموش کرده که طاقت شیر حدی دارد و اگر خشمگین شود به سر به هواییهای توله خودش هم رحم نمیکند
سلام الله ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۳:۲۲
در جواب علی ۱۷،۳۲ ،حرفت را قبول دارم، ولی مقایسه قرآن خواندن با آدرس غلط دادن را نباید هم وزن هم حساب کنیم، کاش ایران هم در لب مرز قرآن بخواند ولی آدرس عوضی به مسلمانها ندهد، یعنی چه راه قدس از باکو میگذرد؟. پس اینکه ۴۳ سال می‌گفتید راه قدس از کربلا میگزرد حتما اشتباه عمدی بوده که مسیر را عوض کرده اید با راه‌های عوضی رفتن هر گز به قدس نمی‌رسید بیخود معطل نشوید و فکر نکنم با این افکار نژاد پرستی هدفتان قدس باشد، بلکه اصل هدفتان مشغول کردن مردم است،سنگ بزرگ علامت نزدن است.