سفارت ایران در مالزی: موفقیت جریان مقاومت مرهون درایت شهید سلیمانی است

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۷ کد : ۲۰۱۶۸۰۱ سرخط اخبار

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی در پیامی با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: بی تردید موفقیت «جریان مقاومت» در شکست توطئه های شوم در منطقه مرهون درایت و ذکاوت شهید سلیمانی است. 

به گزارش ایسنا، متن پیام سفارت کشورمان در مالزی به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 
سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش را گرامی می داریم . نقش عظیم این شهید بزرگوار در چهل سال مجاهدت فداکارانه در دفاع از استقلال ؛ تمامیت ارضی و هویت دینی و ملی کشورمان از او یک قهرمان ملی برای تمام اعصار ساخته است.
موفقیت‌های بزرگ او در شکست توطئه های استکبار جهانی که تبلور عینی آن در شکست افراطیون داعش ودیگر گروههای تروریستی در سطح منطقه رخ داد و ملل منطقه را از شر وجود آنان رها ساخت ؛ از سردار شهید سلیمانی یک چهره ی جهانی ساخت . 
بی تردید موفقیت  «جریان مقاومت » در شکست توطئه های شوم در منطقه؛  مرهون درایت و ذکاوت شهید سلیمانی است و از این رو سردار شهید مان را بدلیل خدمات ستودنی اش باید مدافع انسانیت و امت اسلام بشمار آورد . او چهره ی «تاریخ ساز » ملت ایران در عصر حاضر است و تاریخ ایران و منطقه هیچگاه رشادتها و دلاوریهای او را فراموش نخواهد کرد ؛ همچنانکه جنایت تبهکاران این اقدام بزدلانه و تروریستی را نه فراموش خواهد کرد و نخواهد بخشید . 
یادشان گرامی و راهشان پر فروغ باد.


( ۱ )

نظر شما :