فالح الفیاض: همه ما ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستیم

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۳ کد : ۲۰۱۶۳۵۴ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: فالح الفیاض، رئیس الحشد الشعبی در سالروز ملی پیروزی بر داعش در استان نینوا گفت حقوق شهدا، مجروحان و ایثارگران امانتی بر گردن ماست و این افتخاری است که به نسل های دیگر نیز می رسد.

وی تاکید کرد، بر تروریسم پیروز شدیم و پیروز اصلی آن شهدا هستند که در راس این پیروزی قرار دارند.

الفیاض همچنین گفت: الحشد الشعبی در روزهای سختی تشکیل شد که کشور در شرایطی خاص به سر می برد.

وی تصریح کرد، همه پیروزی از آن خارجی‌ها نیست، عراق آزاد است و عملکرد شهدا همه انواع تفرقه‌ها میان عراقی‌ها را از بین برد. با این کار الحشد الشعبی توانست یک الگوی ملی ارائه دهد.

وی تاکید کرد که پیروزی بر تروریسم در حفظ وحدت ملی سهم به سزایی دارد. الحشد الشعبی و همه نیروهای امنیتی توانایی حفظ امنیت کشور را دارند اما خطرناکتر حفظ امنیت اجتماعی است که باید به آن توجه شود.

رئیس الحشد الشعبی همچنین گفت: موصل وضعیت امنیتی بسیار خوبی را تجربه می کند و استحکامات امنیتی به ناکامی عملیات نفوذ در مرز عراق و سوریه کمک کرده است. اما ضرورت دارد فضایی برای دولت جدید به وجود آید تا طرح‌های خود را در اصلاح و توسعه اجتماعی نیز پیش ببرد.

الفیاض تاکید کرد، نظام سیاسی کشور برآمده از قانون اساسی است و این انتخاب ملت است که باید از آن دفاع کرد.

الفیاض همچنین گفت: روز پیروزی بر داعش ارزش عراقی‌ها و دفاع آنها از گذشته و حال خود را به ما یادآوری می کند. از این منبر آغاز فصل تازه ای از استقلال و شهادت را اعلام می کنم.

الفیاض در آخر گفت: به مناسبت سالروز اعلام پیروزی بر داعش به قهرمانان الحشد الشعبی تبریک می گویم. همه ما ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی برای دفاع از این کشور هستیم.


( ۵ )

نظر شما :