زوجی که فرهنگ امریکایی را بر باد می دهند

بایدن خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور

۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۰۱۴۹۸۵ اخبار اصلی آمریکا
دیوانگی و افراط‌گرایی طوفانی بایدن را در بیست دقیقه ابتدای کار او دیدیم. او با اولین امضاء ترمز اقتصاد آمریکا را کشید و هزاران شغل را نابود و هزاران خانواده را فقیر کرد و با گشودن راه مهاجران به آمریکا خدمت بزرگی به رقیبان ما نظیر چین و اروپا کرد. جنون صدور فرمان اجرایی بایدن در یک روز به رقم هفده فرمان رسید که در تاریخ بی‌سابقه است.
بایدن خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور

ترجمه و تلخیص: دکتر اسفندیار خدایی

دیپلماسی ایرانی: بیستم ژانویه 2021 آخرین روز حضور ترامپ در کاخ سفید بود. اما اتفاق مهمتر این بود که جو بایدن و کاملا هریس وارد این کاخ شدند. این زنگ خطر بزرگی برای آمریکاست؛ چون این دو نفر هیچ سنخیتی با ارزش های آمریکایی ندارند. بایدن تندروترین و سوسیالیست‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست و خطرناک‌ترین ضربات را بر پیکر زیبای آمریکا وارد می‌کند. وظیفه هر آمریکایی وطن پرست است که از آمریکا در مقابل برنامه های افراطی لیبرالیستی و سوسیالیستی بایدن و هریس دفاع کند. این کتاب را به همین هدف نوشته ام.

انتظار می‌رفت بایدن در سخنرانی افتتاحیه درباره مسائل اقتصاد کرونازده و ایجاد شغل و مواجهه با تهدیدات امنیتی و بحران های قرن صحبت کند. اما بیشتر وقت سخنرانی او صرف حمله به طرفداران ترامپ و معترضان به تقلب شد. او چیزی از برنامه خود درباره آمریکا نگفت. او از احترام گذاشتن به کسانی گفت که مثل ما نیستند و مثل ما نمی‌اندیشند و مثل ما عبادت نمی‌کنند. اما اینها دقیقاً گناه گلوبالیست های چپ و لیبرال های افراطی طرفدار سندرز و بایدن است. رسانه‌های لیبرال با آب و تاب از سخنرانی شگفت‌انگیز بایدن نوشتند و آن را با سخنرانی ابراهام لینکلن پس از جنگ داخلی و پیروزی در دور دوم انتخابات مقایسه کردند. 

بایدن در این سخنرانی گفت: امروز من از تمام آمریکایی ها دعوت می‌کنم که به من بپیوندند تا با دشمنان مشترکمان نفرت، افراط گرایی، بی‌قانونی، خشونت گرایی، بیماری، بیکاری، فقر و نومیدی بجنگیم. اما بایدن و تیم او دقیقاً عامل نفرت، افراط‌گرایی و بی‌قانونی است که با تقلب در انتخابات بر سر کار آمده‌اند و با سیاست های افراطی خود بیکاری، فقر و نومیدی را برای آمریکا به ارمغان می‌آورند.

دیوانگی و افراط‌گرایی طوفانی بایدن را در بیست دقیقه ابتدای کار او دیدیم. او با اولین امضاء ترمز اقتصاد آمریکا را کشید و هزاران شغل را نابود و هزاران خانواده را فقیر کرد و با گشودن راه مهاجران به آمریکا خدمت بزرگی به رقیبان ما نظیر چین و اروپا کرد. جنون صدور فرمان اجرایی بایدن در یک روز به رقم هفده فرمان رسید که در تاریخ بی‌سابقه است. صدای کلنگ های تخریب آمریکا به صدا درآمده و بخوبی نشان می دهد که بایدن کیست و قرار است چه بلایی بر سر کاخ باشکوه آمریکا بیاورد. 

ترامپ چهار سال آمریکا را در مسیر درست رهبری کرد، امنیت ملی آمریکا را تحکیم بخشید و بازگشت اقتصاد کرونازده آمریکا را آسان کرد. آمار بیکاری را کم کرد و اقلیت ها را از فقر نجات داد و با تمام وجود با ویروس کرونا جنگید. اما خراب کردن آسان است؛ و بایدن در یک روز همه چیز را خراب کرد و نشان داد که دست نشانده تندروهای سوسیالیستی است که دشمن دیرینه ارزش های فرهنگی و اقتصاد آزاد آمریکا هستند.

اولین فرمان اجرایی بایدن، آمریکا را به نژادگرایی سیستماتیک متهم کرد. دستور اجرایی دوم او آمریکا را را از دایره علم خارج کرد تا بودجه کشور را در توهمات جنگ خیالی با گرمایش زمین و تغییرات آب و هوایی تلف کند تا آمریکا به توافق پاریس بازگردد و گازهای گلخانه ای را کم کند و با افزایش مالیات ها و افزودن قوانین اقتصاد کرونازده آمریکا را زمین گیر کند.

در فرمان اجرایی دیگری بایدن محدودیت های ورود مسلمانان را برداشت و فرمان اجرایی ترامپ را لغو کرد و به تروریست ها چراغ سبز نشان داد تا آمریکا را به خاورمیانه ای دیگر تبدیل کنند. ترامپ این تصمیم را با توجه آمارهای دولت اوباما از خطرات امنیتی ورود اتباع هفت دولت شکست خورده و ناامن و ناتوان سوریه، ایران، عراق، لیبی، سودان، سومالی و یمن اتخاذ کرده بود و شامل نود درصد مسلمانان نمی‌شد.

بایدن در دستور اجرایی دیگری قانون تفکیک مسابقات ورزشی زنان و مردان را برداشت و حمام ها و رختکن بانوان و آقایان را ادغام کرد و همجنس گرایی را تبدیل به یک ارزش کرد و همجنس گرایان را قهرمان خواند و الگوی جوانان معرفی کرد و به شرافت اخلاقی و اعتبار خانواده آمریکایی حمله کرد. اما دموکرات ها با افتخار از کارهای بزرگ بایدن سخن می گویند و او را پیشروترین و متمدن ترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا می دانند.

افزایش دستمزدها و حداقل دریافتی کارگران توسط دولت بایدن برخلاف ظاهر خوب آن، در این شرایط کرونایی موجب تعطیلی کارخانجات، بیکاری و فقر مردم آمریکا می‌شود و فرصت گرانبهایی در اختیار چین، اروپا و دیگر رقیبان آمریکا می‌گذارد.

دموکرات ها ادعا می‌کنند دولت بایدن شبیه آمریکاست متنوع و رنگارنگ. اما تیم بایدن به دو گروه تقسیم می‌شود: الف – دوستان و وفاداران به بایدن ب – افرادی بر اساس نژاد، قومیت و زمینه جنسی همجنسگرایی. این کجا شبیه آمریکاست؟! مثلاً جلینا پورتر بلندمرتبه ترین مدیر امنیتی دولت بایدن کسی است که گفته: بزرگترین دشمن آمریکا پلیس نژادپرست آمریکاست که سیاهان را به بند می کشد نه داعش، روسیه و چین! حال وقتی که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در ملاقات با چینی‌ها از حقوق بشر در اویغور و وحشی‌گری چین در برخورد با مسلمانان این کشور سخن می‌گوید، یانگ‌جی‌چی جسورانه جواب داد آمریکا بجای انتقاد از حقوق بشر چین به فکر حقوق پایمال شده مردم خود باشد. آمریکا در جایگاهی نیست که چین را سرزنش کند. 

کادیر باسرا، وزیر بهداشت دولت بایدن اصلاً پزشک نیست! متخصص کرونا و پیشگیری از بیماری ها هم نیست. او فقط یک طرفدار افراطی سقط جنین است. چرا؟ چون دغدغه بایدن کرونا نیست، دغدغه او سقط جنین و نابودسازی نهاد خانواده است. طبق قانون تمام انسان ها حق حیات دارند. دولت بایدن که مدعی حقوق بشر است چرا بدنبال کشتار کودکانی است که در شکم مادر قدرت دفاع از خود ندارند؟

مثال دیگر آقای پیت بوتجیج، وزیر راه دولت بایدن است. آیا بوتجیج لایق‌ترین گزینه برای این مقام است و بخاطر تجربه و تخصص خود در این جایگاه قرار گرفته؟ خیر. او وزیر شد چون آشکارا همجنس‌گراست و همسرش که مرد دیگری است در جلسات او را همراهی می کند. آیا بوتجیج نماینده آمریکاست؟! خدا انسان ها را از دو جنس زن و مرد آفریده است. اما دولت بایدن و هریس با تمام قدرت به ایمان و دین مردم آمریکا حمله می کنند و در عین حال خود را نماینده مردم آمریکا می دانند و همجنس‌گرایی را طبیعی قلمداد می کنند اما تبلیغ دین مسیح در مدارس را ممنوع می کنند و به آزادی بیان و مذهب حمله می کنند. افراط‌گرایی دولت بایدن آمریکا را به پرتگاه می‌برد. 

جان کری نماینده دولت بایدن در امور محیط زیستی و آب و هوایی است. او کسی است که فریب محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق ایران را خورد و توافق ننگین برجام را امضا کرد. وقتی که ترامپ خردمندانه از این توافق خارج شد، جان کری که دیگر وزیر نبود، چندین جلسه مخفیانه با ظریف برگزار کرد تا مبادا ایران تسلیم فشارهای دولت ترامپ شود و دست از فعالیت های هسته‌ای و آنچه امریکا تروریستی می داند، بردارد. این اقدام او مطابق قانون آمریکا خیانت است. حال جان کری چگونه می تواند نماینده مردم آمریکا در بازگشت به توافق پاریس و مذاکره با چین و اروپا باشد؟ او با پذیرش محدودیت های افراطی، صنعت و تولید آمریکا را به خاک سیاه می نشاند. صنایع نفت و گاز و زغال سنگ آمریکا را نابود می‌کند، انرژی هسته‌ای را حذف و حمل و نقل را فلج می‌کند و هزینه زندگی مردم را افزایش می‌دهد و تفریح و شادی و گردش را از مردم می‌گیرد. آیا این افراطی نیست؟

ترامپ چین را بخاطر مخفی‌کاری در زمینه کرونا و مرگ میلیونها انسان مسئول می‌دانست. اما بایدن هرگز چین را حتی سرزنش هم نکرد. برعکس او پیشرفت چین در زیرساخت ها، تکنولوژی، محیط زیست و حمل و نقل ریلی را ستود و سرمایه‌گذاری های چین را خردمندانه خواند و تحسین کرد درحالی که هنوز تحقیقات درباره آزمایشگاه ووهان و سهل‌انگاری چینی‌ها در شیوع ویروس کرونا در جریان است.

بایدن پروژه ساخت دیوار مکزیک را متوقف کرد. این اقدام آثار سمبلیک فراوانی به دنبال داشت و چراغ سبزی بود به قاچاقچیان، مهاجران غیرقانونی تهیدست و جنایتکاران تا امنیت و آرامش زندگی مردم آمریکا را به بازیچه بگیرند. چرا دموکرات های افراطی لیبرال و پروگرسیو بدنبال باز کردن مرزهای آمریکا به روی مهاجران هستند؟ هدف آنها تامین نیروی کار آمریکا نیست. هدف آنها برهم خوردن ترکیب رای مردم آمریکا در انتخابات است تا همواره خود در انتخابات پیروز شوند.

خلاصه ترجمه کتاب:
Radical Nation: Joe Biden & Kamala Harris's Dangerous Plan for America
 

کلید واژه ها: ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ دولت بایدن کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری امریکا رئیس جمهوری امریکا


( ۱۲ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹
پرزیدنت پوتین در سخنرانی خود بیان کرد تفاوتی بین این پرزیدنت وان پرزیدنت نیست۔هردو پیرو اطاق فکر هستند ولی ایشان بیان نکردند در این اطاق فکر که نشسته است۔استادان ومعماران جامعه ساز بین المللی اند ویا بقول هیتلر دروصیتنامه سیاسی خود یهودیان بین المللی۔۔یهودی بین المللی را با یهودی پارسائی که جلوی دیوار ندبه راست وخم میشود یا در محله های یهودی اینجا وانجا نشیته اند اشتباه نکنید۔