جلال‌زاده: دشمن برای ۱۳ آبان برنامه دارد/عقده تسخیر سفارت آمریکا در خون آمریکایی‌ها نهفته است

۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۰۱۴۹۸۱ سرخط اخبار

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: دشمنان ما برای روز ۱۳ آبان ماموریت و برنامه دارند و ما باید برای این روز برنامه‌ریزی دقیق کنیم و دچار روزمرگی نشویم.

به گزارش ایسنا، وحید جلال زاده در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز ۱۳ ابان بر مساله جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: ما در بیان مطالب و ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی متاسفانه زبان رسایی نداریم. هر چقدر که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران هم اضافه می شود. وقتی حضرت آقا مساله جهاد تبیین را به عنوان یک ماموریت برای نیروهای انقلابی مطرح می کنند، از جمله وظایف چنین ستادهایی پیگیری جهاد تبیین است. ما در حقوق بشر امریکایی نیز متاسفانه به چنین بلیه‌ای مبتلا هستیم.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به حوادث اخیر در کشورمان با بیان اینکه برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال حتما باید معطوف به این حوادث باشد گفت: متاسفانه در روزهای اخیر در جمع دانشگاهیان و علما و نمازگزاران مساجد حاضر می شدم وقتی درباره این حوادث صحبت می کردم با عدم آگاهی این اقشار مواجه می شدم و این یک ضعف جدی است.

وی در ادامه تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ارزش‌های بنیادین ماست و از رویکردهای انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار است و در راس همه این ها آمریکا شیطان بزرگ است و در راس مشکلات ۴۳ سال هم آمریکا قرار دارد. در سفری که به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل همراه رییس جمهور داشتم در جمع اندیشمندان و رسانه های غربی هر چند سعی دارند خود را بی طرف نشان دهند اما نفرت و کینه از جمهوری اسلامی ایران در اینها تنیده شده است و همچنان عقده تسخیر سفارت آمریکا در بطن و خون آمریکایی‌ها نهفته است چون تابوی بزرگی و عظمت آمریکا را شکست. هم‌چنین اقدام ایران در موشک باران پایگاه عین الاسد از جمله اقداماتی بود که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ واحد سیاسی عضو سازمان ملل نتوانسته حتی یک تیر  به سمت پایگاه‌های آمریکایی شلیک کند. ممکن است گروه‌های چریکی و بی نام و نشان حملاتی داشته باشند اما در این سطح سابقه نداشته است. از این رو امسال با تلاشی مضاعف باید به سمت برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برویم.

جلال زاده با بیان اینکه در حول و حوش ۱۳ آبان اتفاقاتی که معطوف به این روزهای اخیر است ممکن است واقع شود و باید این را محاسبه کنیم اظهار کرد: الان دانشگاه‌ها آبستن حوادث هستند و دشمن به مدارس ما طمع کرده است و از نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه و وزارت علوم، بسیج دانشجویی و آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی می خواهیم که امسال تلاش و مجاهدت ویزه انجام دهند تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ را ماندگار تر کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد دشمنان ما برای این روز ماموریت و برنامه دارند و ما باید برای این روز برنامه ریزی دقیق کنیم و دچار روزمرگی نشویم و ما از اصل مساله غافل نشویم.


( ۴ )

نظر شما :