انتقاد سفیر ایران به میزبانی سوئد از اعضای منافقین

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۲ کد : ۲۰۱۴۲۶۲ سرخط اخبار

سفیر ایران از میزبانی سوئد از اعضای سازمان منافقین که ۴۱ سال پیش رییس‌جمهور و نخست‌وزیر ایران را ترور کردند، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، احمد معصومی‌فر در توییتی با اشاره به سالگرد شهادت محمد علی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر توسط منافقین نوشت: مردم سوئد بیش از ۳۰ سال است که منتظر شناسایی و مجازات قاتل نخست وزیر اسبق خود اولاف پالمه هستند. همین کشور میزبان اعضای سازمانی است که دقیقا ۴۱ سال پیش رییس جمهور و نخست وزیر ایران شهیدان رجایی و باهنر را ترور کردند.


( ۱ )

نظر شما :

حسن حسینی ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۱:۵۵
بعد از فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی و تک قطبی شدن جهان غرب مسیحی برای جلو گیری از ترقی و پیش رفت ممالک اسلامی کشور های کوچک اورپایی را نیابتا به مقابله با جهان اسلام میگمارد مثل : البانی،سوید،یونان،ارمنستان، قبرس،کرواسی اسپانیا..... بطوریکه گروهک منافقین را نه در المان یا انگلیس بلکه در البانی جایگزین میکند، یا ارمنستان را در مقابل اذربایجان وارد میدان میکند یونان را مقابل ترکیه قرار میدهد، اسپانیا را مقابل مراکش ، فرانسه را مقابل لیبی، یعنی خود ارباب (شیطان بزرگ= امریکا ) در پشت پرده برنامه ریزی میکند. یونان چند هفته پیش نیابتا از طرف امریکا کشتی ایرانی را مصادره کرد ( البته بعد از مقابله به مثل ایران تسلیم شد و کشتی ایرانی را ازاد کرد، در صورتیکه خود یونان بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا میباشد، که در عرض ۱۰۰ سال گذشته بیش از ۶ هزار مسجد مسلمانان را تخریب وبیش از ۲ میلیون مسلمان را اخراج و دها هزار را کشته و حالا هم ۲۰۰هزار مسلمان باقیمانده در یونان مسجدی برای نماز خواندن ندارند ( تنها مسجد باقیمانده در اتن هم به انبار تبدیل شده ) وبیش از ۲ میلیون مقدونی تبار و ۲ میلیون البانی تبار تبعه یونان از تمام حقوق مدنی وانسانی محروم گشته اند . ولی یونان مشعل ازادی و دموکراسی را مخصوص خود میداند و جهان را مدیون مکتب هلنیستی می پندارد، در صورتیکه هر روز ده ها پناهنده را در دریای اژه و مدیترانه غرق میکند که فیلمهایش هم در انترنت موجود است. منظور اینکه غرب مسیحی مملو از تناقضات و پایمالی حقوق اولیه انسانهاست ولی ادعای درس اخلاق و دموکراسی هم میدهد، که دولت سوید هم ید طولایی در این نوع حرکات دارد، منجمله تجمع تروریستهای پژاک،...و منافقین در سوید هم دال بر تایید مطلب میباشد‌.