پاسخ محکم سفیر ایران به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو

۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۹ کد : ۲۰۱۳۰۹۷ سرخط اخبار

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان ، با توجه به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو درباره کشتی گیر ایرانی که از سوی آذربایجان با حریف اسرائیلی به رقابت پرداخت، پاسخ حساب شده و دقیق داد.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در توئیتی با مورد خطاب قرار دادن سفیر رژیم صهیونیستی در باکو  نوشت:" صفر مطلق اگر خود را ضرب در بی نهایت موضوع کند، باز همان صفر مطلق است... پس ای هیچ! برای هیچ بر هیچ مپیچ".

 پس از رقابت سعید مولایی کشتی گیر ایرانی که از طرف کشور آذربایجان با حریف اسرائیلی به رقابت پرداخت، جورج دیک سفیر رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشته بود: سعید مولایی کشتی گیر ایرانی که از طرف کشورش اجازه مسابقه با اسرائیل را نداشت. امروز به عنوان یک شرکت کننده  آذربایجانی با حریف اسرائیلی به رقابت پرداخت که بعد از مسابقه یکدیگر  را در آغوش گرفتند."


( ۸ )

نظر شما :

امیر ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۴
در این مطلب سه غلط به چشم می خورد: - این ورزشکار جودو کار است و نه کشتی گیر، - نام صحیح وی سعید ملائی است و نه مولائی، - این فرد نه "به عنوان یک شرکت کننده آذربایجانی" بلکه تحت پرچم آذربایجان در این مسابقه شرکت کرده، به عبارت دیگر سعید ملائی تابعیت آذربایجان را پذیرفته است. نکته اصلی تاسف آور نیز حضور سفیر و نماینده اسرائیل در کشور مسلمان و شیعی اذربایجان است. نکته تاسف آور بعدی از دست دادن سرمایه های ورزشی است و بدتر اینکه این سرمایه ملی حالا با پرچم یک کشور مسلمان همسایه با ورزشکاری از کشور جعلی اسرائیل مسابقه داده است. پاسخ دندان شکن سفیر ایران، فرع بر این واقعیات تلخ است.
مهدی ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰
چشم مسئولین روشن که سرمایه های مادی و معنوی و انسانی کشور را فراری می دهند و شعار پیچ پیچ مبیچ سر می دهند.