حضور استاندار هاوانا در انجمن دوستی ایران و کوبا در کرج

۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۰۱۳۰۳۹ سرخط اخبار

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا از سفر استاندار هاوانا به کرج و حضور و در مرکز فرهنگی کوبا انجمن دوستی ایران و کوبا در این شهر خبر داد.

هادی خوانساری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره حضور استاندار هاوانا در غرفه کوبا در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده تهران در پارک گفت‌وگو اظهار کرد: در جریان بازدید رینالدو گارسیا زاپاتا استاندار هاوانا و آلبرتو  گونزالس کاسالس سفیر محترم کوبا از غرفه کوبا در این نمایشگاه که بصورت مشترک از سوی سفارت کوبا و انجمن دوستی ایران و کوبا برپا شده است، از استاندار محترم هاوانا دعوت شد تا از استان البرز و شهر کرج به این دلیل که تنها مرکز فرهنگی کوبا در خاورمیانه در قالب انجمن دوستی و یک موزه گالری در گوهردشت کرج  فعال است، بازدید کنند که ایشان این دعوت را پذیرفتند.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز پنجشنبه استاندار هاوانا به همراه سفیر کوبا به کرج آمدند و در ابتدا در جلسه‌ای با حضور منوچهر غفاری شهردار کرج، غفور قاسم پور فرماندار کرج و رئیس رسانه‌ها و مطبوعات استان البرز و رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا حضور پیدا کرد؛ در این جلسه گفت‌وکوهای مقدماتی درباره خواهرخواندگی و همکاری‌های دوجانبه کرج و کوبا و همکاری با صنایع گستردهای که در استان  البرز فعالیت می‌کنند مطرح شد.

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا ادامه داد: همچنین پیشنهاد نامگذاری خیابانی در کرج به واسطه حضور مرکز انجمن دوستی ایران و کوبا از سوی استاندار هاوانا و سفیر کوبا در این جلسه مطرح شد.

خوانساری خاطرنشان کرد: بازدید از از مرکز فرهنگی کوبا و برگزاری نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران از دیگر برنامه‌های امروز استاندار هاوانا در کرج بود.

وی گفت: در جریان بازدید استاندار هاوانا از مرکز انجمن دوستی ایران و کوبا، دیپلم افتخار صلح و دوستی انجمن دوستی ایران و کوبا از سوی ریاست این انجمن دوستی و دو تابلوی نقاشی اثر استاد نسیم مدنی و استاد مهدی صالحی از نقاشان خوب معاصر به عنوان یادبود به استاندار هاوانا تقدیم شد.

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا در پایان اظهار کرد: انجمن دوستی ایران و کوبا طی ۱۸ سالی که تاسیس شده یکی از مهم‌ترین و موفق انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها است و تا کنون دو مرتبه دیپلم افتخار صلح و دوستی کوبا را دریافت کرده است.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :