اعلام آمادگی ایران در بازسازی اقتصاد و صنعت سوریه

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۲۰۱۲۳۸۹ سرخط اخبار

کاردار سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در جریان برگزاری غرفه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی حلب بر تقویت همکاری های تجاری و صنعتی برای بازگرداندن موقعیت ویژه شهر حلب و فعال کردن نقش اقتصادی آن به عنوان قطب صنعتی کشور سوریه، تاکید کرد .

به گزارش ایسنا، «عبدالله رجبعلی نژاد»، با اشاره به مشکلات ناشی از جنگ و تحریم های ظالمانه علیه دولت و مردم سوریه، برای تقویت صنعت ملی این کشور، به ویژه در حوزه های فناوری و توسعه فعالیت های تولیدی و تجاری برای بهبود رفاه و معیشت مردم؛ اعلام آمادگی کرد، که موجب کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان  شود .

 بر اساس این گزارش ، استان حلب، به عنوان قطب اقتصادی محور مقاومت، از موقعیت تاریخی، سیاحتی و زیارتی برخوردار است و با وجود شهرصنعتی شیخ نجار، ظرفیت های بسیاری برای شکوفایی اقتصاد منطقه دارد.

نمایشگاه بین المللی حلب با همکاری شرکت سیریاتل با حضور ۲۰۰ شرکت غرفه دار و تولیدکننده، در محوطه ورزشگاه حمدانیه حلب با هدف حمایت از حرکت اقتصادی و صنعتی و مقابله با تحریم های سوریه برگزار  شده است .

در نمایشگاه بین المللی حلب، علاوه بر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، سفارت اندونزی، سرکنسولگری فیلیپین و سرکنسولگری افریقای جنوبی مشارکت داشته و دارای غرفه بودند.


نظر شما :