حماس: ۱۱۱۱ موشک به طور همزمان به اسرائیل شلیک خواهیم کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۷ کد : ۲۰۱۱۵۹۴ سرخط اخبار

میدل ایست نیوز: یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در جمع نخبگان و اصحاب رسانه در نوار غزه تاکید کرد که همیشه به تمامی فلسطینیان، عرب‌ها و مسلمانان امید داشتیم اما هرگز فکرش را نمی‌کردیم که به برکت مسجد الاقصی مقاومت ملت فلسطین به این سطح برسد.

یحیی سنوار افزود که اسرائیل به عنوان اولین گام در جهت تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سلیمان، درصدد تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است.

وی گفت که در صورت ادامه تجاوزات علیه مسجد الاقصی، ملت فلسطین و امت اسلامی باید برای نبردی بزرگ آماده شوند.

سنوار تاکید کرد: هرگونه تعرض به قدس و مسجد الاقصی به معنی آغاز جنگی منطقه‌ای خواهد بود. ما برای دفاع از مقدساتمان از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنیم.

این رهبر حماس از گروه‌های مقاومت در غزه خواست کاملا آماده باشند، چرا که با پایان ماه مبارک رمضان نبرد با دشمن پایان نمی‌یابد، بلکه این تازه آغاز راه است.

سنوار تاکید کرد: در آغاز جنگ بعدی، به طور همزمان 1111 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌کنیم و این عدد به تاریخ شهادت یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین اشاره دارد و این حمله موشکی را عملیات “رهبر ابوعمار” نامگذاری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهانیان چشمان خود را بر تجاوزات اسرائیل و نقض قوانین بین‌الملل در اراضی اشغالی بسته‌اند، تصریح کرد: اگر رهبران جهان واقعا ادعای حقوق بشر و حمایت از قوانین بین‌الملل را دارند، باید اسرائیل را وادار به پایبندی به این قوانین نمایند.

سنوار از مقامات و رهبر ایران، مفتی عمان و شیخ الازهر به خاطر مواضعشان در قبال فلسطین و قدس نیز تقدیر کرد.

یحیی سنوار همچنین اظهار داشت که به دنبال توسعه مقاومت و خیزش مردمی فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی 48، کرانه باختری و قدس هستیم و کرانه باختری میدان نبرد حقیقی ما با اسرائیل است.


( ۹ )

نظر شما :