سخنگوی سپاه: آمریکایی‌ها آمده بودند سارقان نفت ایران را اسکورت کنند

۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۴ کد : ۲۰۰۷۳۵۵ سرخط اخبار

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌داند که اگر بخواهد با ایران دست به مقابله بزند، با کوچکترین عملی بارانی از پهباد نصیبش خواهد شد.

سردار رمضان شریف در مراسم ۱۳ آبان کرج با اشاره به موضوع توقیف یک نفتکش در دریای عمان اظهار کرد: آنها آمده بودند از سارقان نفت ایران حمایت و آنها را اسکورت کنند.

به گزارش ایسنا، وی توضیح داد: با توقیف این نفتکش، نیروهای آنها پشت سلاح‌هایشان خشکشان زده بود و حتی پلک هم نمی‌زدند و فرزندان این مرز و بوم را نظاره می‌کردند.

این مسئول تاکید کرد: البته از این دست اتفاقات برای اولین بار نبوده و صحنه رویارویی با آمریکایی‌ها و اظهار عجز آنها در مقابل نیروهای ایران چند بار دیگر هم تکرار شده است.

این مسئول توضیح داد: آمریکایی‌ها در دوران ترامپ با آن همه شناورهای مدرن و سلا های مخرب که به زعم خودشان هر یک از آنها می‌تواند هزار نفر را بکشد، در مقابل فرزندان این مرز و بوم زانو زدند.

سخنگوی سپاه گفت: اصابت موشک‌های ما به هواپیمای فوق مدرن آمریکا یکی دیگر از صحنه‌های رویایی ما با نظام استکبار بود که بار دیگر نشان داد که قدرتی جلو دار ایران نیست.

وی اضافه کرد: بدون شک موضوع گرفتن نفتکش توسط تکاوران سپاه تا همیشه در تاریخ و یاد و خاطره نظامیان دنیا باقی می‌ماند.

وی توضیح داد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌داند که اگر بخواهد با ایران دست به مقابله بزند، با کوچکترین عملی بارانی از پهباد نصیبش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امروز آمریکا نه تنها در داخل کشور خود با مشکلات زیادی روبروست بلکه با بسیاری از کشورها مشکلات اساسی دارد نمونه آن هم مسائلی است که با چین و روسیه و کشورهای اروپایی دارند.

وی به ملت ایران اطمینان داد که  دشمنان نمی‌توانند از لحاظ نظامی و امنیتی خسارتی به کشور وارد کنند  و گفت:  دشمن تصور می کند می‌تواند با ایجاد اختلال در سامانه سوخت بنزین مشکلی برای ملت به وجود بیاورد.

وی افزود: آنها تلاش می‌کنند ایران را به پایین بکشانند در حالی که  ایران با استواری در قله ایستاده و  جایگاهش با آنچه که در40 سال پیش بوده بسیار متفاوت است. مسئولان کشور در این دوره جدید تمام همت خود را صرف این می کنند که مشکلات ریز و درشت معیشتی و بیکاری و گرانی را رفع و تحریم های ظالمانه دشمن را بی اثر کنند.

وی تاکید کرد که  جمهوری اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی شهامت و شجاعت برای نسل جدید پاینده است.

سردار شریف با بیان اینکه آمریکایی‌ها40سال  است از پیشبرد توطئه های خود برای این مرز و بوم ناکام بوده و از این موضوع عصبانی هستند، تصریح کرد: با بنیان گذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) هرگز این سرزمین شاهد دست اندازی دشمنان نخواهد بود و آمریکایی ها  همواره در مواجهه با نیروهای  سپاه پاسداران بازنده میدان بوده اند.

وی با اشاره به فرار آمریکایی ها از افغانستان گفت: آمریکا مدعی ایجاد دولتی مقتدر و نمونه در افغانستان بود که نگاه های کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران را به مدل این حکومت جلب کند اما 20 سال بعد از این ادعا می بینیم که افغانستان را با خواری و خفت ترک کردند. آنها   تلاش کردند که بگویند طالبان اگر بیاید چه می شود و این خواری را بپوشانند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: آمریکا میلیاردها دلار هزینه و هزاران کشته در افغانستان داشته تا نگاه های منطقه را از ایران به حکومت دست ساز آمریکا معطوف کند. آنها تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند و گفتمان ولایت فقیه را از سیاست و اداره جوامع حذف می کنند ولی غافل بودند که ریشه در قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت (ع) و پیام آسمانی آخرین فرستاده الهی دارد.

سردار شریف تاکید کرد که تا زمانی که مردم ایران پای کار و گوش به فرمان رهبری  هستند،  آمریکایی ها کاری از پیش نمی برند. باید کشورهای همسایه نیز آگاه باشند که  آمریکا و صهیونست ام الفساد هستند و هر کجا که پای بگذارند کاری جز نابودی آن ملت و نظام نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه روز13 آبان یادآور 3 اتفاق تاریخی مهم است، گفت:  امروز 50 میلیون نفر از جمعیت ایران اسلامی که در زمان انقلاب نبودند دوران مبارزه با رژیم طاغوت را به یاد ندارند و توطئه های لانه جاسوسی را درک نکردند و دوران دفاع مقدس را نیز درک نکرده اند. اگرچه که در صفحات تاریخ و نوشته ها و اخبار و اشعار از آن ایام اطلاع حاصل می کنند اما عظمت ملت ما را در مواجهه با آمریکایی و بیرون کشیدن کشور از حلقوم آمریکایی‌ها را درک نکرده‌اند. آنها نمی دانند بیش از ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی تمام مقدرات این کشور را در دست داشتند.

به گفته  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی البرز امام خمینی این کشور را که پیش از انقلاب به تاراج آمریکایی‌ها رفته بود  از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون کشیدند و ثروت ملی را به مردم سرزمین بازگرداندند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه اکنون استقلال در کشور ما به مفهوم واقعی محقق شده، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر انقلاب را به گونه‌ای هدایت کردند که اکنون تمام مقدرات این کشور در داخل شکل می گیرد و به استقلال به مفهوم واقعی رسیده ایم.

وی اضافه کرد: برخی دولت‌های منطقه می‌خواهند امنیت خودرا با تکیه بر صهیونیست تامین کنند در حالی که  رژیم صهیوینستی در ۸۰ سال گذشته بدترین وضعیت را از لحاظ نظامی داشته است و هرگز دریک نیروی قدرتمند و مصمم با پشتوانه مردمی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی نداشتند.

سردار شریف  افزود: اینکه ترس صهیونیست‌ها باعث ایجاد عملیات روانی و رسانه‌ای آنها علیه ملت ما ایران است تا بتوانند جوانان ایرانی را تحت تاثیر قرار دهند.

وی به وجود جبهه مقاومت حزب الله  گفت: اگر صهیونیست‌ها دچار یک خطای راهبردی شوند، بستری فراهم می‌کنند که فرزندان امت اسلامی به دفاع از قبله اول مسلمانان وارد عرصه شوند و برای همیشه شر این غده سرطانی را کم کنند. در دهه‌های گذشته بنیان‌های ایران اسلامی مستحکم شده و در گام دوم انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک ملت سربلند گام‌های مستحکم تری را برای عظمت ایران اسلامی برمی داریم.

انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :