هشدار مطهری به جمهوری آذربایجان: به جای خیانت به دامان مادرت، ایران بازگرد

۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۵ کد : ۲۰۰۶۵۲۴ سرخط اخبار

علی مطهری در توییتی نوشت: جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.

‏‎به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت:ایران باید در مقابل طرح خائنانه ‎جمهوری آذربایجان و ‎ترکیه و ‎اسرائیل مبنی بر ایجاد دالان زنگزور که مرز ‎ارمنستان با ایران را ازبین می‌برد و یکی از راه‌های ایران به اروپا را مسدود می کند، به هر قیمتی بایستد.
 جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.

هشدار مطهری به جمهوری آذربایجان: به جای خیانت به دامان مادرت، ایران بازگرد

هشدار مطهری به جمهوری آذربایجان: به جای خیانت به دامان مادرت، ایران بازگرد


( ۹ )

نظر شما :

ناظمی دژم ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۷
جمهوری اذربایجان راه قانونی خود را که ارامنه در ۳۰ سال گذشته مسدود کرده بودند با اتکای ۴ قطعنامه سازمان ملل وپشیبانی تمام خلقاهای جهان و به بهای خون هزاران شهید که منجر به عهدنامه (توافق نامه) ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ بعد از پیروزی جنگ ۴۴ روزه گردیده وبه امضا پوتین وپاشنیان وعلی اف هم رسیده ،به مثال حقوق مسلم وقانونی خود و در دفاع از ان حقوق که در ازایش دها هزار جان داده وصد ها هزار اواره شده وصدها میلیارد در عرض ۳۰ سال اشغال ارمنی خسارت وارد شده به این سادگی وبرای خوشایند کسانی منصرف نخواهد شد واگر لازم باشد دوباره جنگ خواهد کرد، وکسانیکه در عرض ۳۰ سال اشغال ارامنه توانسته اند از خاک اشغالی اذربایجان سو استفاده وتردد غیر مجاز کرده اند باید عوارض ومالیات ۳۰ سال تردد غیر مجاز از خاک ج.اذربایجان را هم پرداخت کنند ، اینها که از حقوق وقانون دم میزنند بزرگترین بی قانونی جهان را مرتکب میشوند وحقوق مردم مسلمان ج.اذربایجان را نادیده میگیرند.
کوروش ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۷
این کریدور زمان شوروی بوده حالا ارمنستان بخواد بده ایران میخواد چی کار کنه مثلا. با همین حرفها آذربایجان را کامل بندازید بغل اسرائیل و اردوغان. یک مرز بی دردسر داشتیم اونم که متشنج شد تبریک بر سیاست گزاران
به کوروش ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۶
اون راه و مرز و خود آذرباییجان ناامن کرد اولین رزمایش و که با ترکیه و پاکستان انجام داد بعد راه رانندگان ایرانی رو بست و به رانندگان ارمنی اجازه عبور و مرور داد و محض اطلاعت آذرباییجان خیلی وقته تو بغل اسرائیل و اردوغانه فقط الان زده بیرون