دکتر طهرانچی در یادداشتی عنوان کرد؛ اقدام سفرای روسیه و انگلیس عذرخواهی جدی می‌طلبد

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۰۰۴۹۴۶ سرخط اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی با اشاره به عکس منتشر شده از سفرای روسیه و انگلیس در فضای مجازی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی توسط سفارت روسیه در فضای مجازی که بلاشک برخلاف رویه دوکشور بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوری و اراده رهبران دو کشور همسایه در پایه‌گذاری احترام متقابل است، عذرخواهی جدی و نه توجیه را می‌طلبد.

محمدمهدی طهرانچی در یادداشت کوتاه خود آورده است: «سفرا در ورود به کشورها باید به مطالعه تاریخ و فرهنگآن ملت بپردازند و از آن درس بگیرند و به حساسیت‌های مردم واقف باشند.

سفرا حلقه وصل دو ملت‌اند لذا به این دو سفیر توصیه می‌کنم حداقل ریشه حوادث روز  ۲۲ بهمن ۱۲۰۷ و ۱۳۵۷ رامطالعه کنند.

تاریخ نشان می‌دهد ملت بزرگ ایران در ادوار مختلف در ربط با کشورهای دیگر هیچگاه توهین به ملت و حاکمیت ایران اسلامی را تحمل نکرده است.

تصویر منتشر شده توسط سفارت روسیه در فضای مجازی که بلاشک برخلاف رویه دوکشور بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوری و اراده رهبران دوکشور همسایه در پایه‌گذاری احترام متقابل است، عذرخواهی جدی و نه توجیه را می‌طلبد.»

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :

کرامت سلیمی ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۳
اخراج ، احضار و یا عذرخواهی سفیران روسیه و انگلیس هیچ دردی را دوا نمی کند روسیه خودش یک کشور طفیلی و جیره خوار است که فقط در ظاهر نقش رقیب اتمی امریکا را بازی می کند تا دروغ سلاح هسته ای در باورها باقی بماند و این راز فاش نشود که سلاح هسته ای یک تفنگ خالیست و ماشه ان هیچگاه چکانده نخواهد شد. بهترین روشی که در مقابل ابرقدرتهای زورگو می توان در پیش گرفت این است که ابروی انها برد سالهاست که برای شما کامنت و نظر فرستادم و گفتم که هیچ کشوری سلاح هسته ای ندارد نه امریکا ، نه روسیه ، نه چین و نه اتحادیه اروپا و نه هیچ کشور دیگری همت به خرج دهید و با هماهنگی با تمام رسانه ها به افشای دروغ بودن سلاح هسته ای بپردازید با افشای این دروغ دست این ابرقدرتهای دروغین رو خواهد شد و ابرویشان خواهد رفت و از درون متلاشی خواهند شد. تا زمانی که این دروغها در باورهاست این ابرقدرتهای دروغین و فریبکار همچنان به ملتها( برده ها) ظلم و ستم خواهند کرد و از انها بیگاری خواهند کشید بنده دلایل علمی زیادی دارم که ثابت می کند سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد و حاضرم با هر رسانه ای وارد مصاحبه شوم و ادله خود را ارائه دهم. شما همه روشی را در سالهای متمادی فعالیتتان ازمایش کردید چه اشکالی دارد یکبار هم به سیاق بنده حرکت کنید و موضوع سلاح هسته ای را زیر سوال ببرید شاید این روش نوری در تاریکی باشد