در واکنش به نقض حقوق بشر در کانادا رسول موسوی: چراغی به منزل رواست، به مسجد حرام است!

۰۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۲:۲۳ کد : ۲۰۰۳۵۳۱ سرخط اخبار

دستیار وزیر خارجه و مدیرکل غرب آسیا وزارت امور خارجه در توییتی به پیدایش صدها جسد در نزدیکی یکی از مدارس شبانه‌روزی پیشین کانادا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رسول موسوی، روز چهارشنبه در واکنش به خبری با تیتر "پیداش صدها جسد در نزدیکی یک مدرسه شبانه‌روزی پیشین در کووسز" در توییتی نوشت: "پیشنهاد می‌کنم که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا کمی در خصوص نقض حقوق بشر و جنایاتی که علیه مردم بومی این کشور رخ داده، صحبت کند. ایرانیان می‌گویند: چراغی به خانه رواست، به مسجد حرام است."

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :

کریمیان ۰۴ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۵
چرا جنایت بزرگ قتل عام ۱۵۰ میلیون سرخ پوست را فقط به کشف چند صد جسد خلاصه میکنند، که گویا فقط در طول ۵۰۰ ساله تاریخ امریکا بعد از کشف کریستف کلمب همین چند صد نفر که جسدشان پیدا شده ،وغیر از ان چیز مهمی رخ نداده! نه جانم ....خودتانید، جنایات مهاجرین اورپایی که بعد از کشف قاره امریکا،استرالیا،نیو زیلند، ووو انجام یافته در تاریخ عمر کره زمین وپیدایش انسان ،برابر است با کل مصایب بشر ضربدر هزار . که تنها در ایالات متحد امریکا بیش از ۱۵۰ میلیون سرخپوست معدوم وقتل عام شدند، چنانکه کل قاره امریکا را بیش از ۶۵۰ میلیون تخمین میزنند، هکذا بومیان ابورجین ومایو ی استرالیا وزلندنو هم بیش از ۱۳۰ میلیون تخمین زده میشود، وصدها میلیون سیاه افریقایی،هندی،اندونزی، میکرونزی،پلی نزی، مسلمان .... که در مجموع در۵۰۰ سال اخیر بیش از یک میلیارد انسان بیگناه در چهار گوشه جهان توسط مسیحیان اورپایی کشته شده،( علاوه بر کشتار ۲۰۰ میلیون انسان توسط ناپلیون طی سری جنگها از مسکو تا قاهره، وجنگهای جهانی اول ودوم هم بیش از ۱۵۰ میلیون انسان توسط شان کشته شدند) ولی جالب است با این همه خرابی کعبه دنبال توجیه خود ویارگیری هستند ،ومسلمانان را به تروریسم وادم کشی محکوم میکنند تا شاید اعمال خود را کتمان کنند، این مسیحیان انساندوست که در دینشان توصیه شده اگر کسی بر صورتت سیلی زد طرف دیگر صورتت را هم تسلیم کن تا سیلی دیگری هم بزند!!! در صورتیکه هر سال در چهارگوشه جهان میلیونها انسان بیگناه توسط شان نابود میشود (عراق،سوریه،یمن،فلسطین،لیبی،سومالی،افغانستان،بوسنی،قره باغ،کشمیر ،داغستان،کریمه،اویغورستان، میانمار، کوزوو،میندانیو فلیپین، ووووو لذا خداوند کره زمین وبشریت را از افت خشم ونفرت ونژادپرستی اورپاییان نجات دهد، که بزرگترین بلای اسمانی که تا به حال بر بشر نازل شده همین قوم نژاد پرست اورپایی است که بر چهار گوشه جهان مستولی گردیده!