مشعل: دشمن صهیونیستی را شکست دادیم/ اسرائیل در سرزمین فلسطین آینده‌ای ندارد

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۰۰۲۸۸۴ سرخط اخبار

رئیس جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در خارج اعلام کرد، برخی تلاش می‌کنند مقاومت را از پیروزی در غزه محروم کرده و از نبرد شمشیر قدس در سازش سیاسی و راهکار مرده تشکیل دو کشوری بهره برداری کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری سما، خالد مشعل، رئیس حماس در خارج در مراسم پیروزی نبرد شمشیر قدس در استان بقاع لبنان گفت، رژیم صهیونیستی تلاش دارد آنچه را در عرصه میدانی به دست نیاورده در عرصه سیاسی به دست آورد. این رژیم تلاش دارد مردم را در قدس، مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح تحریک کند و با عادی سازی و برقراری روابط بر جنایت‌های خود سرپوش بگذارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر علیه امت ما همه جا توطئه می‌کند. آمریکا برای جبران خسارت میدانی اسرائیل در حال انجام اقداماتی است.

مشعل با بیان اینکه نبرد با رژیم صهیونیستی هنوز پایان نیافته است، گفت: خداوند در نبرد شمشیر قدس بشارت مهمی درخصوص پیروزی و آزادی به ما نشان داد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی را شکست داده و نقطه عطفی در این نبرد ثبت کردیم. بر این پیروزی خود شادمانیم بی‌آنکه سلاح خود را زمین بگذاریم، رژیم صهیونیستی در سرزمین ما آینده‌ای نخواهد داشت.

مشعل افزود: هر یک از آحاد این امت در پروژه آزادسازی نقش و سهمی دارد. نبرد آزادسازی زمانی نزدیک می‌شود که همه با قدرت در آن حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت، ملت فلسطین تنها به کل فلسطین نه بخشی از آن اعتقاد دارد.


نظر شما :