توضیحات دادستان کل کشور پیرامون پرونده ترور شهید فخری‌زاده

۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۲ کد : ۱۹۹۸۸۱۹ سرخط اخبار

دادستان کل کشور: در رابطه با پرونده ترور شهید فخری‌زاده در دو بخش قوه قضاییه ورود کرده ایم.

توضیحات دادستان کل کشور پیرامون پرونده ترور شهید فخری‌زادهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در جمع خبرنگاران درباره پیگیری پرونده ترور شهید فخری‌زاده، افزود:درباره پیگیری حقوقی این حادثه قوه قضاییه در دو بخش ورود کرده است؛ یک بخش پرونده قضایی است که از حیث مسائل داخلی پیگیری می‌شود و در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مطرح است.
وی گفت: در این خصوص تحقیقات رو به اتمام است و بعد از انجام تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست مناسب درباره کسانی که در این زمینه قصور و تقصیر داشته اند به دادگاه ارسال می‌شود.
دادستان کل کشور افزود: در بخش دوم که مربوط به حوزه بین‌الملل است، از طریق وزارت امور خارجه و پلیس بین‌الملل اقداماتی صورت گرفته است، این بخش در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب تهران است که دادستانی کل از دادسرای تهران خواسته که پرونده را تشکیل دهد.
وی در ادامه به شکایت خانواده شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: شکایتی از سوی خانواده بزرگوار این شهید به دست ما رسیده است که به دادستانی تهران ارجاع شد و دادستانی تهران نیز پرونده‌ای تشکیل داده است که از بخش‌های مختلف، تحقیقات در حال انجام است.


( ۱ )

نظر شما :