یک مقام صهیونیست: ایران با وجود فشارهای آمریکا عقب ننشسته است

۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۹۹۶۰۹۴ سرخط اخبار

رئیس بخش تحقیقات سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان بر این که ایران هنوز از فشارهای آمریکا به زانو درنیامده است، این کشور را بزرگ ترین منبع خطر برای اسرائیل دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از العربی الجدید، درور شالوم ، رئیس بخش تحقیقات سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تا به این لحظه ثابت نشده است که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران لزوما برای اسرائیل مفید بوده است.

وی گفت: ایران هنوز با به زانو درآمدن فاصله دارد و این کشور عقب نشینی نکرده است اما مهم است که این توضیح را بدهم که من راهبرد فشار علیه ایران را تایید می کنم، ایران به عنوان یک قدرت بزرگ ضعیف شده است و راهبرد آینده آمریکا ایجاد بیشترین فشار و دستیابی به یک معامله است و سوال من این است که آیا این معامله برای ما خوب خواهد بود؟

این مقام رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه یدیعوت آحارانوت خاطرنشان کرد: ایران بزرگ ترین منبع خطر برای اسرائیل است زیرا منبع توانایی های حماس، جهاد و حزب الله ایران است.

با وجود تاکید مقامات ایران بر صلح‌آمیز بودن برنامه‌هسته‌ای‌اش، این مقام صهیونیست در ادامه این گفت‌وگو افزود:  در هر لحظه‌ای که ایران به توانایی هسته‌ای دست یابد رفتار آن ها با ما بسیار خصمانه خواهد بود.

رئیس بخش تحقیقات سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ایران از لحظه ای که تصمیم بگیرد تنها دو سال طول می‌کشد تا به توانایی های هسته ای دست یابد و این زمان زیادی نیست و من را بسیار نگران می کند زیرا اگر ایران به بمب هسته ای دست یابد تمام این سیستم علیه ما خواهد بود.

وی در بخشی از گفت‌وگوی خود ادعاهای قبلی صهیونیست ها را تکرار و مدعی شد که حزب الله کشور لبنان را بر روی بشکه باروت قرار داده است  واین حزب اکنون در گرو ایران است و از داخل نیز فشارهای زیادی علیه آن ایجاد شده است .
انتهای پیام

 

 


( ۱ )

نظر شما :